2020/09/01

Fingerprint

 Remélem egyszer megérted a döntésem. Remélem nem csupán szenvedést hagytam magam mögött, Tőlem, Neked. Remélem, hogy valóban helyesen cselekedtem.

 

Ne agyalj azon, hogy mi van akkor, ha időben ideérsz. Nem tudtál volna, mert én nem akartam. Adtam elég jelet, hagytam elég időt, hogy megneszeld a dolgot, de ezen a ponton már nincs visszaút. Ezt így terveztem a mese elejétől kezdve – ha nem jössz rá, az bizonyítja, hogy igazam van. Te jobbat érdemelsz nálam!

 

Belefáradtam, Jimin-ssi. Érzelmileg belefáradtam abba, hogy állandóan bántalak, de ahhoz gyáva és gyenge voltam, hogy nélküled éljek. Ez az egyik ok – a másik pedig, hogy tudom, hogy te sem lennél képes nélkülem élni, ha van lehetőséged velem is. Ezért döntöttem úgy, hogy nem hagyok neked más választást.

 

Szeretlek, és ez megölt. Tudom, ha nem én halok meg, te haltál volna. Belehalt volna a lelked a boldogtalanságba velem, és nélkülem is. Így talán képes leszel megtalálni a valódi boldogságot, amit összekevertél ezidáig a vágy és a szügségesség érzésével. Mert szükségem van rád a léthez, és ezt te jól tudod – kár, hogy ez nem helyes, csak túl jószívű vagy.

 

Ezennel megtettem. Nemcsak, hogy leszálltam arról a nyamvadt libikókáról, de meg is szüntettem létezését, és ezzel együtt azt is megakadályoztam, hogy lezuhanj róla a feneketlen sötétségbe.

 

Mindennek oka van, Jimin-ssi. Ezt te tudod a legjobban, igaz? Úgyhogy könyörögve kérlek, légy te a legboldogabb ember kerek e világon, hogy tudjam, helyesen cselekedtem! Használd ki az életedet, hisz az időnk véges!

 

Lelki társad, Yoongi hyung

 

Ui.: Tudom, hogy sikeres leszel. Megvan benned minden, csak nincs elég önbizalmad, úgyhogy kérlek szépen nyisd ki a szemed és nézz körbe magad körül, hogy megtudd, ki képes lehozni neked még a csillagokat is. Csak nézz körül. Rá fogsz lelni 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése