2020/12/13

Pt. 2 - Egy életen át





Zene: Call me karizma - Nails


Holdfényborította utcákat szelek keresztül, miközben a csillagok alapján igyekszek tájékozódni. Főként tágas családi házak vannak a környéken, én pedig úgy sietek, ahogy csak tudok a megfelelő felé. Nem veszíthetek több időt, a karmolások már így is eléggé csúfítják az egyébként tökéletes és hibátlan hátamat.

Sokkal kevesebb félelmet érzek, mint az indokolt lenne. Valahogy nem érzem a súlyát annak, hogy az életemmel játszok - ennek talán az az oka, hogy tudom, itt meg fogom találni a biztonságot és nyugalmat.


Hamar rálelek az ismerős otthonra, hiszen pár hétig rendszeresen jártam ide. Magabiztosan indulok a bejárati ajtó felé, de még épp időben eszembe jut, hogy ezúttal nem viselem a láthatatlanná tevő glóriám. A bajszom alatt puffogva előszedem zsebemből a megviselt darabot, mire egy nagy sóhajtást hallatok. Az út során sajnos túl sok mindennek tettem ki, ő pedig nem bírta a strapát. Ez felejtős, meg fognak látni. Más megoldás után kutakodok, így kerülök pár perccel később a Mark ablaka alatti fa tetejére, ahonnan valamilyen módon át kéne ugorjak a párkányra. 


Bemérem a távolságot, berogyasztok, majd ugrok. Épphogy elkapom a párkány szélét, s közben úgy lógok ott, mint egy zsák krumpli. Talán kicsit hangosan szidom az Istenemet, már-már attól félek, hogy meghallja valaki. Habár Mark igazán jöhetne felsegíteni, mert nem szeretnék métereket zuhanni, innen viszont nem igazán látok feljutási lehetőséget.


Oké, egy sor himbálózás után akkorát sikerül dobni magamon, hogy bezuhanok az ablakon, ami legnagyobb szerencsémre éppen nyitva is van. Ezzel azonban egyenesen Mark asztalára érkezek, feldöntve azt, és persze a rajta levő lámpáját sikeresen kettétöröm az egyébként is szokatlanul nagy testemmel, meg minden rajta levő holmi a földre kerül. Amint sikerült föltápászkodnom mindent megpróbálok fölkapkodni, de biztos vagyok benne, hogy ezt a ricsajt meghallották. És nyílik is az ajtó, Mark fölkapcsolja a villanyt és ott talál engem a földön a tönkretett cuccaival. 


Kínos mosoly jelenik meg arcomon, amint az ő mérges, kérdőre vonó tekintetébe nézek, majd széttárom karjaimat.


- Meglepetés! - hebegem kínosan, közben folytatva a teljesen reménytelen rendberakását a káosznak, amit másodpercekkel az érkezésem után okoztam. Pontosabban, amit maga az érkezésem okozott. Eléggé Deja vu érzés kerít hatalmába szerintem mindkettőnket.


Igazából Mark már megszokhatta ezt, hiszen tudja milyen béna tudok lenni alkalomadtán, annak ellenére, hogy mindig legjobbak a szándékaim. Persze nem is tehetek mást: ez a munkám. Arról neki fogalma sincs még, hogy milyen önző okból jöttem vissza hozzá, meg hogy mit is tettem nem olyan rég.


Nem sokat változott az elmúlt pár hónap alatt, legalábbis valaki, aki nem ismeri ezt mondaná. Valójában viszont egész lénye kivirágzott, ami engem melegséggel tölt el. Szemei ezer meg ezer csillag fényével is vetekedhetnének, mintha személyesen maga is egy lenne. Hát ezt teszi az emberrel a szerelem, ha viszonozzák? 


Bele sem szeretnék gondolni, milyen állapotban volt, mikor a segítségére jöttem. Szíve darabjai szilánkokban szúrták mellkasát, lelke pedig távozott a szakítással együtt. Életében megszűnt a fény, s csakis a sötétség, a magány és a szomorúság keserű ötvözete követte mindenhová. Még szerencse, hogy megéreztem segélykérését, de az már más kérdés, hogy hogyan sikerült lelepleznem magam előtte. Természetesen ezt is a szerencsétlenségemnek köszönhetem. Hát basszus, ilyen béna őrangyal még nem született az univerzumban!


- Ez meglepetés a javából! - bólint kissé gúnyos félmosollyal arcán. Megdörzsöli szemeit, szerintem azt reméli, akkor eltűnik a kár, amit okoztam, de mikor mégsem így történik csak sóhajt egyet és leguggol mellém elkezdeni rendbehozni a szobát. - Mit keresel itt, Johnny? Úgy tudtam nem jöhetsz már vissza többet.


- Nem is jöhetek! - válaszolom kurtán, nem tudva hogyan is magyarázzam meg a helyzetet. - De látni akartalak - vigyorgok rá szemöldökömet húzogatva, mire nevetve belebokszol a vállamba.


- Én téged nem, elég volt belőled a múltkori - nyújtja rám a nyelvét, mire elszomorodok. - Mindig csak a baj van veled!


- Ezt mondod az őrangyalodnak, aki azon volt heteken keresztül, hogy az összetört szívedet ápolgassa és újra gatyába rázzon? - ugyan tudom, hogy csak viccből mondja, de kicsit félek, valami igazság azért van benne.


- Így van - sóhajt egy nagyot, majd mélyen a szemembe néz. - Neked már nincs itt dolgod, Johnny. Komolyan, én jól vagyok!


Ekkor érzem úgy, hogy hibát követtem el. Nem kellett volna ide visszajöjjek, hiába múlik rajta az életem. Nem szabadna más terhére lennem, főleg hogy pont az ellenkezője lenne a feladatom. Ezzel egy újabb szabályt szegek meg, még ha nem is hivatalosan. Miközben azonban én a keserűségemben úszkálok, Mark realizál valamit, így elgondolkodva ül le törökülésbe és teszi föl a kérdést.


- Miért az ablakon másztál be, és nem az ajtón jöttél?


Felkászálódok a földről és idegesen kezdek el járkálni. Csak vázoljam fel neki, mi történt? Nevetni  fog, kiakadni, közli hogy ő nem segít? Az egyetlen, amiben biztos vagyok, hogy hátamon érzem egy újabb óra elteltét. Felszisszenek a tájdalomtól, mire Mark szemöldökét ráncolja. Épp a következő kérdésre nyitja a száját, de én megelőzöm.


- Bajban vagyok. Megszegtem egy szabályt, amiért nagyon komoly büntetést kaptam - itt lepillantok a földön gubbasztó fiúra, aki ekkor még mit sem sejt. Hajamba túrva felsóhajtok. - Egyetlen ember őrangyalaként kell élnem egy emberöltőig, mégpedig úgy, hogy tud rólam. 


- Na nem! Azt már nem! Nem nem nem és nem! - beletelik egy kis időbe, mire leesik neki látogatásom oka, de akkor olyan hévvel pattan fel a földről, hogy  majdnem orra bukik, miközben hevesen gesztikulálva tagad. Szemei hatalmasra tágulnak, szinte fújtat, én pedig kénytelen vagyok ijedten hátrálni előle. - Kizárt dolog, hogy egész életemben elviseljelek, Johnny Suh! Nincs az az Isten! - mindeközben olyan mérgesen bök a mellkasomba, hogy csoda, ha nem lilul be a helye. Fájdalmasan fintorogva dörzsölgetem a pontot. 


- Különben meghalok! - bedobom az aduászom, kicsit hamarabb a tervezettnél, de legalább hatásos. Egy pillanatra abbahagyja a kiabálást, elgondolkodik, majd összefonja maga előtt karjait és olyan pillantásokkal illet, hogy fele akkorának érzem magam nála.


- Oh, tényleg? - hangján lehet érezni, hogy nem hisz nekem, úgyhogy heves bólogatásokba kezdek.


- Tényleg! Tíz órám van meggyőzni téged, abból hét eltelt az utazással, egy a mászással és rombolással, maradt kettő, mindez a hátamon számolva.


- A hátadon? - vonja össze szemöldökét.


- Óránként egy mély karmolás jelenik meg rajta, amiknek nyoma örökké megmarad. Ez a büntetésem. Ha le is élem valaki mellett az életét, az örökkévalóságig emlékeznem kell a bűnömre. Ha nem győzlek meg, akkor pedig a tizedik karmolás idejében halálbüntetés vár rám.


Emésztgeti az információt, szinte látszik, ahogy forognak az agytekervényei. Percek telnek el így, én pedig nem merek megszólalni, végül is az életemről van szó.


- Pont a hátad? De hát olyan szép hátad van! - felcsillannak szemeim a dicséret hallatán. Végre valaki megemlíti!


- Ugye? Én is teljesen kiakadtam! - hiába válaszolok, ő csak folytatja a saját gondolatmenetét.


- Miért nem lehetett az arcodat? Abban nagyobb kárt úgyse lehet tenni - egész lényét beragyogó diadalittas vigyor jelenik meg rajta, én pedig lehunyom szemeim és veszek két mély levegőt. Szinte elfelejtettem, milyen is Markkal az élet. Sose higgy a dicséretnek, mert nem az lesz. Kár volt elmondanom neki, hogy egy angyal önbecsülését nem lehet tönkretenni, mert azóta rajtam gyakorolja kedvességét. Felemelő. 


- Tudod mit? Talán én sem szeretném ezt, köszi - vigyorgok rá gúnyosan. - Vagy egyik éjszaka megfojtalak a párnáddal, akkor rövid lesz legalább a közös életünk.


- Ez csak akkor működne, ha be tudnál jönni a bejárati ajtón - rakja csípőre a kezét. - Mert mint látjuk, a mászás nem az erősséged.


Épp valami frappáns választ igyekszek kinyögni, mikor motoszkálás zaja hallatszódik be odakintről, majd másodpercekkel később egy nálam azért jóval gyakorlottabb fiú mászik be az ablakon. A baj mindössze annyi, hogy nem számolt a feldőlt asztallal, vagyis amint megszokásból rá akar lépni, hatalmasat zakózik ezzel ráborulva az egyébként még pár ép holmira. Így lesz Mark szobájából egy viszonylag kulturált disznóól. 


Ugyan nem ismerem a fiút, de van sejtésem arról, ki is lehet. Szigorú tekintettel figyelem az újonnan érkezettet, hisz nem éppen a szívem csücske, ha az, akire gondolok.


- Hát nem hiszem el, ma miért mindenki az ablakomon közlekedik? - fogja a fejét Mark, miközben felsegíti a fiút. 


- A múltkori után nem akartam anyuddal találkozni - nyögi ki felállás közben, míg fájdalmasan masszírozza derekát. Még csak ekkor vesz észre engem, mire meghökkenve kezd méregetni. - Te ki vagy?


- Ő Johnny, az őrangyalom.


- Johnny vagyok - kórusban válaszolunk, én pedig legszívesebben menten megfojtanám Markot, amiért ezt ilyen nyíltan kimondta. A fiú arca teljes értetlenséget tükröz. Alaposan végigmérem, hogy megbizonyosodjak: ő márpedig Donghyuck. Arca azonban, az irritáló flegmaság mellett valóban egészen elbűvölő, ahogy pedig ott áll Mark mellett az ő kezét szorongatva, azzal egyetemben, hogy előbújik a lelkem mélyéről a védelmező ösztönöm, egy kicsit valahol meg is nyugszok. Őrangyal létemre elég forróvérű tudok lenni, ez is bizonyítja, hogy mennyire féltem Markot a csalódástól és a fájdalomtól. Kár, hogy én mindössze arra vagyok képes, hogy segítsem a bajban, annak megelőzésében viszont nincs szerepem.


- Milyen múltkori után? - összefonom magam előtt karjaimat, miközben gyanakvóan méregetem őket. A szemeim lehet szikrákat is szórnak, mert hát mit képzel, ha a távollétemben bajba keveri Markot?


- Hát - kajánul vigyorogva nyújtja el a szót Donghyuck, ami nekem nagyon nem tetszik -, lehet a minap ránk nyitott - nevetve elhúzza a száját, Mark pedig játékosan rácsap a karjára, majd rám veti tekintetét, ami már közel sem olyan bájos és szeretetteljes, mint Donghyuck irányába.


- Persze ehhez Johnnynak semmi köze! - villódzik a tekintete, amint ezt kijelenti én pedig teljesen felháborodok.


- Még hogy semmi közöm? Hát ki volt itt melletted, mikor…


- Most komolyan, ki is ő? - vág a szavamba Donghyuck, amivel tényleg felbőszít. Utálom, ha belebeszélnek a mondandómba.


- Valóban az őrangyalom, Hyuck - sóhajtja Mark gondterhelten. - Csak általában láthatatlan, és egyébként is meg van tiltva, hogy visszajöjjön, mert nem szabadna tudnunk a létezéséről.


- Persze egyszerűbb lenne, ha nem kürtölnéd világgá - motyogom az orrom alatt, de természetesen mindketten meghallják. Ezúttal két szúrós szempárt kapok ajándékba.


- Mivel itt állsz hívatlanul az általad okozott kár közepén, nem mellesleg elég nagy szívességet kérsz tőlem, szerintem most bármire jogom van - csettint diadalittasan a nyelvével, majd szélesen elmosolyodik és összenéz Donghyuckkal, aki még mindig el van veszve az őrangyalosdiban. Nem értem mit olyan nehéz felfogni ezen, hát ennyire hihetetlen?


Érzem, hogy készül valamire, így mikor Hyuck füléhez hajol, hogy sutyorogjanak egy sort, teljesen kikészülök. Persze gondolhattam volna, hogy nem fog ilyen egyszerűen menni, de akkor is. Szememet forgatva kocogtatom meg órámat, hogy lehetőleg mindenkettőjük számára nyilvánvaló legyen, fogytában az időm.


- Hahó, nem érek rá az örökkévalóságig! - türelmetlenül toporgok, mire végre Mark győzedelmes vigyorral arcán felém fordul, a mellette levő fiú pedig ugyan továbbra sem érti ki vagyok, de a szivatásomban természetesen benne van. Lehet fölöslegesen féltem Markot is, mert tökéletesen egymásra találtak. Unott arcot igyekszek produkálni, bár nem tudom mennyire sikerül.


- Szóval, akkor maradhatsz velünk, ha teljesítesz bizonyos feladatokat - jelenti ki Mark, mire nekem a magasba szalad a szemöldököm.


- Veletek? Én nem kettőtökre gondoltam, mikor idejöttem - húzom el a szám.


- Hát pedig kénytelen vagy így számolni - feleli Donghyuck, majd édes pillantást vet a mellette levőre. - Egy életen át.


Elkezdek öklendezni, mert tényleg szinte gyomorforgatóan aranyosak együtt, meg hát komolyan el kell gondolkodjak azon, hogy a halált válasszam, vagy éljek ezekkel együtt évtizedeken keresztül. Nehéz döntés, esküszöm.


Felsóhajtok. Megdörzsölöm szemeimet, úgy nézek felváltva a két fiúra.


- Milyen feladatokról lenne szó?


- Hát, leginkább segítened kéne egy csomó mindenben. Főzni, takarítani, megszerezni pár vizsgaanyagot előre, kijátszani a rendszert a láthatatlanságoddal - sorolja mindezeket széles vigyorral az arcán. 


- Ezekkel mind újabb szabályt szegnék meg. Tudod, hogy nem használhatom a természetfeletti dolgaimat személyes okokból! - próbálom kivágni magam a dolog alól.


- Ez az egész illegális, már nem mindegy? - von vállat Mark. - Plusz követeljük, hogy mindkettőnk őrangyala legyél. Vagy mindkettőnké vagy, vagy egyikőnké sem. Elfogadod így vagy sem, nincs alkudozás.


Ugyan folyamatosan azon kattogok, hogy mibe is keverem magamat ezzel, valójában a szívem mélyén már az első pillanattól kezdve tudom, hogy bele fogok menni. Sőt, szinte már most bizsereg minden porcikám azért, hogy védhessem őket egy életen át. Valahogy egy olyasfajta érzés kerít hatalmába, mint még ezelőtt soha. Mintha egy másik emberré válnék ezáltal, mint aki valami sokkal komolyabbal foglalkozik, mint titokban egy-egy helyzetben kisegíteni a bajba jutottakat. Mintha talán megtaláltam volna az okot, amiért én megszülettem. Talán már akkor tudtam az egész végkifejletét, mikor megtagadtam egy feladatot odafönt.


- Legyen - megyek bele, mire mindkettejük arcát széles mosoly teríti el. - De csak akkor - emelem fel a mutatóujjam -, ha segítetek megjavítani a glóriám - előszedem a zsebemből, az immár darabokban levő tárgyat. Valószínűleg az akrobata 

mutatványom nem tett neki jót. - Enélkül elég nehéz lenne bármit is teljesítenem a kívánságaitokból. 


- Elég szarul néz ki - húzza el a száját Mark, majd feje tetejére helyezi. Az azonnal villódzni kezd Mark egész testével együtt, ami számomra is mutatja, hogy nem éppen funkcionál megfelelően. - Ki tudná ezt megjavítani? - gondolkozik Mark hangosan. Ekkor a mellette álló Donghyuck teljesen elveszti a fonalat.


- Várjunk, ti most komolyan mondtátok, hogy Johnny egy angyal? - teljesen meghökkent arca falfehérré változik, és egész testét ijedt remegés kezdi rázni. Elmosolyodok.


- Teljesen komolyan - veregetem meg a vállát együttérzően, de azért egy győzedelmes mosolyt elejtek irányába. - És ezután kénytelen leszel elviselni. Egy életen át.




ooo 


- Meddig szarakodsz még a kajával, Johnny? - kiabál ki a nappaliból Donghyuck, miközben én idegesen kavargatom az edényt a tűzhelyen. Nem hiszem el, hogy már megint éhen akarnak halni!


- Pontosan ugyanannyi ideig, mint húsz másodperccel ezelőtt! - kiabálom vissza, de közben szitkozódok is egy sort, mert természetesen az olaj szokása szerint támadásba lendül, főként az arcom és karom irányába. - De ha ennyire éhesek vagytok, nyugodtan felemelhetitek a seggeteket a kanapéról és segíthettek!


- Ah, nem érünk rá! - válaszol Mark nevetve. - Meg egyébként is, nem ezért tartunk téged?


- Tartani engem, hah - motyogom az orrom alatt, miközben szorgosan pakolom a végre elkészült ebédet tányérokra. Hát hihetetlen, hogy mibe kevertem magamat. Komolyan, néha azt kívánom, választottam volna inkább a halált annak idején. - Mi vagyok én, a kutyájuk?


- Johnny, nem bírjuk már, kilyukad a hasunk! - kiabálnak ki egyszerre olyan szenvedő hangon, hogy a gyámügy is simán bevenné. Ja várjunk, már nem is gyerekek, akiknek gyámság kéne, mégis úgy viselkednek. Mérgesen puffogok magamban, mikor egy nagyszerű ötletem támad. Gonoszan mosolyogva fogom a fűszereket, és miután mindhármunknak megterítettem és kiszedtem az ételt, sunyiban a két fiú ebédjére még ráöntök egy-két dolgot. Talán sok lett a só, a bors, meg egy kis erős paprika, természetesen teljesen véletlenül.


- Jöhettek! - kiáltom nekik, miközben leakasztom magamról a kötényemet. A két fiú fénysebességgel süvít a konyhába és ül le a helyére, majd meg sem várva engem kezdik tömni a búrájukat. Ezúttal úgy látszik tényleg éhesek voltak, de már mindegy. Megvonom a vállam, mert hát már mit tudnék tenni, majd kíváncsian figyelem, mikor fogják megérezni a csodás ízeket. Pár másodperc sem telik el, mire elkezdenek fintorogni. Próbálom visszatartani a mosolyom, miközben ártatlanul egy falatot veszek a számba.


- Jézusom, mit csináltál ezzel? - köhögi Donghyuck, de közben Mark már fel is pattan és menten kikapja a tejet a hűtőből, hogy azzal csillapítsa a csípő érzést. 


- Én? Semmi különöset, mi a baj vele? - kérdezek vissza, hiába látom ahogy fuldokolnak az erős ízektől.


- Csíp, csíp - huhogja Mark, miközben legyezi a száját, hátha ez segít a helyzetén. Nehezen tudom visszatartani a mosolyom, és végül nem is sikerül. Erre úgy jövök rá, hogy mind a két fiú egyszerre kezd el ütlegelni, amitől nevetve ledőlök a székemről.


Talán mégsem olyan borzalmas ez az élet.





Sziasztok!^^

Húha, ez a kör egy kicsit kifogott rajtam :D Messze áll tőlem, hogy ilyen talán túlzottan egyszerű, vicceskedős történeteket írjak, de valahogy most ennyit tudtam kihozni magamból xd. 

Remélem azért nem untat majd titeket, bár én valahogy nem érzem, hogy olyanra sikerült, mint amilyennek elképzeltem. Nagyon nem szerettem volna most semmilyen véres vagy erotikus jelenetet írni, de ehhez a zenéhez szerintem olyan nehéz volt más megoldást találni :D

Mindenesetre kíváncsian várom a véleményeteket!^^ 






22 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Hát mit mondjak, imádtam XDDD Annyit nevettem rajta! XDD
    Örülök, hogy ilyne kis humoros sztorit írtál, a szereplőválasztásod imádom, annyira illett hozzájuk az egész, nem is tudok értelmes véleményt írni most hirtelen, annyira friss. XD
    Az elején nekem is szokatlan volt ez a nagyon egyszerű és szórakozott írásmód és hangulata Johnnynak, de aztán nagyon belerázódtam, ez nagyon illett az egész novellához. Tetzsik az ötelt, amit kitaláltál hozzá, ez a megbűntetett őrangyalos sztori, nem csak az a tipikus, hanem kicsit változtattál rajta és érdekesebbé tetted. Kiemeltem pár mondtatot, amit annyra jókat nevettem XDD
    "- Miért nem lehetett az arcodat? Abban nagyobb kárt úgyse lehet tenni" - mekkora köcsög XD
    "Így lesz Mark szobájából egy viszonylag kulturált disznóól. " - ez olyan kis szimpla, de annyira komikus volt az egész számomra, úgy nevettem ezeket a szarkasztikus megjegyzéseken. XD

    "kiabálnak ki egyszerre olyan szenvedő hangon, hogy a gyámügy is simán bevenné." - ez is mi XDD még a gyámügy is bevenné lol. Annyira el tudom képzelni, hogy ilyen humoruk van amugy XD Meg mennyit szivatják amugy is egymást, sírtam, annyira élethű is volt az egész, nagyon élveztem!
    És ez!
    " Utálom, ha belebeszélnek a mondandómba." -annyira Hecsiiii XDDD mindig beleszól a mondandóba, félbe szakít, sírok, imádom XD
    Jajj, most még többet akarok belőlük... XD

    Meg az a rész is, amikor Hyuck pofára esik, omg XDD

    Hát nagyon élveztem a novelládat, ilyen szó hibát nem is vettem észre, vesszők hiányoznak főleg az és előtt, a tagmondatok elválasztásánál, ezt még én is tanulom, hogy hova kell tenni. XD Meg talán kicsit sokszor is szerepelt benne, de az egyszerű írűsnl meg lehet, hogy kell is, ezt még annyira nem tudom én se hova tenni. xD Például szerintem ilyen helyekre kéne vessző az és elé:
    "És nyílik is az ajtó, Mark fölkapcsolja a villanyt és ott talál engem a földön a tönkretett cuccaival. "

    "Egy pillanatra abbahagyja a kiabálást, elgondolkodik, majd összefonja maga előtt karjait és olyan pillantásokkal illet, hogy fele akkorának érzem magam nála."

    Most külön megemlíteném, hogy tök jó, hogy most a párbeszédeid nincsenek felsorolásba behúzva, azt a korábbi novelládnál elfelejtettem megemlíteni, hogy a word, vagy ahol írod nem jól tudja a dolgot, de most nem csinálta, úgyhogy jó! ^^

    Biztosan nem volt egyszerű egy ennyire konkrét dalra előállni ilyen aranyos és vicces ötlettel, ami mentes az erőszaktól, s mégis kötődik hozzá. Tetszett, amit kiragadtál belőle, és örülök, hogy vetted a kihívást és kiálltad és megírtad ezt a novellát, tuti elolvasom még! XD Annyira szórakoztam rajta. Nagyon hoztad a tagok karakterét, ez beillett volna egy JCC résznek is.. XDD

    Hát, bocsánat a béna kommentemért, én nagyon élveztem, köszönöm, hogy olvashattam!! ^^ XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Úristen hát el se hiszem, hogy tényleg ennyire tetszett meg ennyit nevettél! Hát én se tudom, mit mondjak xd egyáltalán nem számítottam rá, hogy ilyen viccesre sikerült.
      Jajj hát már az első perctől kezdve tudtam, hogy Johnnyval fogok írni, valahogy nekem ehhez a zenéhez ő jött automatikusan xd aztán mikor kitaláltam ezt az ötletet, hát mondom ez csak Mark és Hecsi lehet :D
      Örülök, hogy belerázódtál, nekem is eleinte furcsa volt így írni, de valahogy úgy éreztem nem illene ide másfajta megfogalmazás. Pedig amúgy szerintem olyan kis klisé ötlet ez xd de olyan jó, hogy nem ilyennek jött át!
      Oh hát ezeket én úgy élveztem írni xd annyira el tudom őket ilyen helyzetekbe képzelni xd. Mindig is akartam egyszer egy ilyen szarkasztikus, szivatós karakterű valakikkel írni, és hát örülök, hogy jól sült el, mert eléggé féltem tőle xd. Az a jelenet meg annyira adta magát, mert hát Hecsi tényleg mindig mindenkit túlkiabál meg belebeszél a mondandójába, én meg innen mindig jókat nevetek rajta, de amúgy tuti valójában nagyon fölidegesítene ezzel xdd (kár hogy sose fog xdd)
      Jajj ezek az és előtti vesszők az ellenségeim xd annyira nem tudom mikor hova kell, valahogy ezt így nem érzem, úgyhogy csak ráérzésre írom rip. De örülök hogy szóltál érte, hátha sikerül végre megértenem ezt hogy kéne xd.
      Igen most nem wordbe írtam, mert nagyon idegesített, hogy ilyen bénán behúzta xd mostantól szerintem így fogom, a word mostanában nem a barátom xd
      Egyébként jajj annyit agyaltam ezen, meg eleve hogy úristen itt mindenki milyen kemény sztorikkal fog előállni, aztán jövök én ezzel xd De én is nagyon örülök, hogy végül megírtam, mert egy ilyesmiben is ki akartam próbálni magam egyszer :D az meg hogy annyira hoztam a karaktereket, hogy elmenne egy JCC résznek is? Hát el sem akarom hinni xd ez eskü megtiszteltetés.
      Egyáltalán nem volt béna, nagyon jól esik, hogy ennyire tetszett!
      Én köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  2. Szia!

    ALKJDLAKFJASKLHGS HÁT ÉN EZT IMÁDTAM. Jajj, hát fáj az arcom a sok nevetéstől, meg vigyorgástól. XD

    Most kezdjük azzal, hogy megőrülök az angyalok témáért, meg a jól használt humorért, engem ezzel úgy megvettél, hogy csak na. :D Az elején még nagyon nem vágtam, hogy mi van, aztán mikor Johnny arról kezdett beszélni, hogy bedöglött a glóriája, én meghaltam. XD Aztán beesett az asztalon, törve-zúzva mindent, mondom ennél Johnnybb nem is lehetne. XD

    Fhu, ez annyira az én stílusom, hogy ihajj. xD Hú, de értelmesen beszélek, az igen Szandi, ügyes vagy. xD

    Nagyon tetszettek a különböző szófordulatok, toronymagasan a kedvencem a " viszonylag kulturált disznóól" XDDDDDD Haech is hogy pofára esett. XD Marha jó XD

    Jajj, hát meg mikor olyat szól Johnny, hogy úgy kiabálnak, még a gyámügy is bevenné XD Kész, végem volt XD

    "- Ah, nem érünk rá! - válaszol Mark nevetve. - Meg egyébként is, nem ezért tartunk téged?" KIS SZEMETEK

    Ahhhh, nem tudok érdemi kritikát írni amúgy, mert teljesen lekenyereztél, szóval egyáltalán nem figyeltem a nyelvtani dolgokra. XD Be is könyvjelzőztem, teljesen jó lesz arra, hogy feldobjon elkeseredett pillanataimban. :D

    Hatalmas csillagos ötös az ötletért (meg a szereplőválasztásért), feldobtad az estémet! :D

    Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak a következő körben is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KJFLHKADH el se hiszem úristen! Hát tényleg ennyire vicces lenne? El se tudom mondani, mennyire jól esik ezt olvasni!
      Hát az angyalok téma még hagyján, de hogy jól használom a humorom? Hát ilyet se kaptam még xd még sosem mertem olyat írni, aminek a középpontjában ez a vicceskedés, komédia volt, és tökre úgy éreztem nem is sikerült olyanra, mint ahogy azt elképzeltem, bár lehet azért mert én vagy ezerszer átrágtam magam rajta xd de a lényeg, hogy egyáltalán nem számítottam arra, hogy tetszeni fog bárkinek is, tökre fel voltam készülve itt a kritikákra, erre már hárman is mondjátok, hogy imádjátok, hát el se hiszem :D
      Ez a glóriás dolog egyébként csak úgy jött írás közben, valahogy láttam magam előtt Johnnyt, mondom kell ide egy glória, meg hát az egész srác olyan angyali! És jajj úgy imádom a szerencsétlen fejét, annyira béna a lelkem xd és hát igyekeztem ezt átadni, és olyan jó, hogy ezek szerint sikerült!
      Én teljesen értelek ne aggódj xdd
      Annyira Hecsis volt nekem az a belépő, meg az egész jajj én se tudok értelmesen írni, annyira örülök hogy így tetszik és ennyit nevettél rajta!
      Hát tényleg el se hiszem, bár ezt már egy párszor lehet leírtam xd de hogy ennyire tetszett?? Hát teljesen hihetetlen számomra, mert egy tőlem kicsit távolálló stílusban írtam meg minden, de hát úristen xd
      Nagyon szépen köszönöm a kommentet, meg hogy olvastad, meg hogy tetszett, nagyon jól esett!^^

      Törlés
  3. Szia!
    Őszinte leszek, alaposan beijedtem, mikor elkezdtem olvasni és Johnny után Mark neve is felbukkant, nem migazán vagyok a yaoi híve és a hát a kapott zene...
    Kellemes csalódást okoztál. Annak tudatában, hogy mások és én mit írtam, annyira szürreális volt az egész, hogy egy levakarhatatlan, hitetlenkedő vigyort varázsoltál az arcomra.
    És istenemre, Donghyuck tényleg olyan arrogánsnak tűnik néha, és közben meg egy csecsemő, annyira jól megragadtad a személyiségjegyeiket. Elvarázsoltál egy nagyon furcsa módon xd
    Nem találtam semmit, ami kizökkentett volna az olvasásból, így nyelvtanilag nem kötekszem, vannak jobban hozzáértők úgyis.
    Köszönöm, hogy olvashattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát nagyon örülök, hogy kellemes csalódás volt :D Igazság szerint nem is nagyon szoktam ilyeneket írni, most pedig különösen nem szerettem volna valamiért olyasmit írni, ami kifejezetten a zenéhez kapcsolódik, úgyhogy kibújtam alóla :D
      Nagyon el akartam kerülni a véres, vagy szexuális tartalmakat, nem volt hozzá kedvem, így ezzel rukkoltam elő, és olyan jó, hogy eddig mindenki pozitív véleménnyel van róla! Egyáltalán nem erre számítottam, tök bizonytalan voltam benne :D
      Nagyon jól esik, hogy te is úgy érzed, sikerült megragadnom a személyiségüket, hiszen ezúttal tökre a valóságra építettem a novellát :D
      Hát szerintem ebben most bőven lehet nyelvtanilag kifogásolhatót találni, ha mást nem akkor azt, hogy túl egyszerű xd de a lényeg, hogy nem zökkentett ki semmi.
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  4. Sziaaaaaaaaa^^
    Ahh, de jó, hogy te nem álltál be a sorba (ezt nem negatívumként mondom, hisz én is beálltam, de a te írásod után bántam is, hogy nem találtam egy kiskaputXDD)
    Nem elég, hogy naaagyon vicces volt, de még ott volt Johnny, az angyal, és hát én szinte mindent imádok, amiben angyalok vannak! És a humort is nagyon díjazom; olyan sok tragikus írás van… Több ilyen kéne, főleg, hogy még remekül meg is volt írva.
    Igazából semmibe nem tudok belekötni; úgy volt tökéletes, ahogy közzétetted. Bár még vannak hátra novellák ebben a körben, de szerintem nekem ez fog most a kedvencem maradni:-)
    Már Johnny „művészi belépőjén” nagyon nevettem. hát még, amikor elképzeltem Mark fejét, amint meglátja a szobájában keletkezett kupitXD
    Nagyon tetszett, ahogy Markot leírta. Hogy ezernyi csillag ragyog a szemében, meg hogy ő maga is egy közülük… Látszott, hogy ő egy angyal, ezért nem tudja, mit tesz a szerelem az emberekkel.
    A párbeszédek teljesen élethűek lettek. Szinte hallottam, hogy ezeket tényleg ők mondják, tökéletesen hoztad a karakterek valódi énjét, amit én nagyon szeretek.
    Egyébként olyan sok angyalos sztorit olvastam / láttam már, hogy nehéz újat kitalálni, de ezek a karmolások is tök ötletesek voltak szerintem.
    „De hát olyan szép hátad van…” „Végre valaki megemlíti…”XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Az is egy vicces jelenet volt, amikor Mark a fejére tette a glóriát. Jaj, annyira előttem volt az egész! És ahogy Donghyuck értetlenkedettXDDDDDDD Nagyon lol!!!!!!!!!!!!!
    Jaj, amúgy nekem is jól jönne egy ilyen őrangyal, aki főz rám, meg akivel szívathatjuk egymástXD Hozzám is küldhetnél egyet, ha esetleg kapcsolatban állsz velükXDD Johnnyt nem akarom elvenni a fiúktól, de biztos van ott más is.
    Igazából az egész történetet bemásolhatnám ide, mert tényleg elejétől végéig imádtam, de akkor sem tudnék ennél értelmesebbet írni, bocsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nyugodtan írj legközelebb is ilyet, nekem szükségem van erreeeeeeeeeeeeee!
    Bocsi, én általában olyan béna kommenteket írok, de ez most ritka szar lettXD
    Nagyon várom a következőt!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Ahh de jó, hogy te is így gondolod! Nagyon nem szerettem volna ezúttal olyat írni, amit ez a dal közvetített, úgyhogy én is nagyon örülök, hogy ez a kiskapu eszembe jutott :D egyébként nekem a te írásod is nagyon tetszett, úgyhogy nincs mit bánni ezen!
      Hát alig hiszem el, hogy tényleg így vélekedsz róla, az meg hogy még a kedvenced is ebből a körből?! Hát úristen, köszönöm, ez volt kb az utolsó amire számítottam, mikor közzétettem ezt a novellát :D
      Ezúttal megpróbáltam a valódi személyiségüket alapul venni, és hát úgy látszik sikerült, ezt sem gondoltam volna xd de jajj az a béna belépő annyira Johnnys, olyan szerencsétlen tud lenni szegény xd.
      Igazából én is így képzeltem el, hogy Johnny nem érti itt a szerelmet, mert hát neki az életcélja, hogy másokat megvédjen. Markot mégis egy picit talán jobban szereti, mint bárki mást eddig, olyan igazi bromance az ő kapcsolatuk, a valóságban is.
      Tényleg ilyen élethűek a párbeszédek? Nekem annyira nem tűnt annak, de hát hiszek nektek, jobban meg tudjátok ítélni. És hát jajj, annyira örülök ennek!
      Johhny háta a szerelmem xd muszáj volt beleírnom, mert hát annyira szép háta van! xd
      Ahh alig hiszem el még mindig, hogy ilyen jól szórakoztatok a jeleneteken xddd
      Hát hidd el, ha tehetném küldenék én mindenkinek egy őrangyalt, főleg Johnny angyalt xd én is elfogadnék egyet, mit ne mondjak, úgyhogy ha netán tudomásod lesz a hollétükről szólj xd én is szólok, megígérem xd
      Amilyen bizonytalan voltam ezzel a novellával, annyira jól esnek a visszajelzések, úgyhogy lehet még megpróbálkozok majd ilyesmivel :D
      Ugyan nem lett ez szar xd én szeretem ha annyira hatással van valakire egy írás, hogy csapong xd én is ilyen vagyok, mindig összevissza magyarázok a kommentekben xd
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés

  5. Szia! ^^

    Én nagyon örülök neki, hogy te mertel a daltol teljesen elrugaszkodni és valami olyat kihozni belőle, ami az én fejemben meg sem fordult volna soha, de neked olyan könnyedén ment ez, hogy csak lestem micsoda poénokat levágsz meg minden, bár szerintem azért ehhez nagyon kellett John valója is, mert az a pali egy állat, na de persze jó értelemben :D

    Úgyhogy én nagyon örültem a szereplovalasztasodnak, pláne amikor megláttam Hecsi nevét hát nem tudom hogy kifejezni magam, kiviragoztam XD de amúgy a top 5 nct tagom volt itt, úgyhogy ezer hála és köszönet érte.

    Tényleg nagyon jó poénok voltak benne, nem az az erőltetett, hanem az a jóleső, amiről tényleg elhiszed hogy igen, ez itt John Suh teljes valójában, megfűszerezve Markhyuckkal, akik szintén nagyon adtak a karaktert és vitték előre a novellát. Nekem is az a "pedig annyira szép hátad van" jelenet volt az egyik kedvencem, mert annyira érezni rajta John személyiségét, ennyiből is atjott hogy mennyire jól eltalaltad a karakterét, amellett hogy szerintem még ez az angyalka szerep is fullos volt neki.

    De azért azt megszeretném emliteni, hogy naaagyon sokszor találkoztam Mark nevével, néha egymás után volt kétszer, pedig ki tudtad volna küszöbölni valamilyen más jelzővel a nevét. Amúgy egy kicsit megértem, hogy miért volt ennyi szoismetlesed, mert szerintem téged is elvitt a flow, ami egy nct írással jár együtt, legfőképp Johnnal, mert én is teljesen így voltam az en Johnos novellammal, már a közepén nem is figyeltem mit írok, csak írtam annyira elvitt az egész és nagyon élveztem, gyanítom hogy itt is ez volt a helyzet.

    Itt pedig volt egy elirasod:

    "Felszisszenek a tájdalomtól, mire Mark szemöldökét ráncolja."

    Amit én nagyon értékelek, hogy te is megcsináltad a "kihívást a kihívásban" és elrugaszkodtal a témától, a mufajtol de még egyébként a fogalmazasban is más voltál, mint eddig. Nagyon ügyes vagy ;;

    Köszönöm, hogy olvashattam! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát nagyon nem szerettem volna most a dal témájában írni, meg skippelni se, úgyhogy kicsit kipróbáltam magam ebben :D És hát jajj, hogy olyan könnyednek lehetett érezni, egyébként eskü nem volt az xd eskü többet szenvedtem vele, mint szoktam. És hát biztos vagyok benne, hogy Johnny nélkül nem tudtam volna ezt megírni, mert hát ahogy mondod, egy állat xd és hát annyira imádom, nem véletlenül választottam őt erre a szerepre :D
      Örülök, hogy ennyire tetszett a szereplőválasztás, meg hát legalább nem jikook xd Én is annyira imádom őket, igazából Hecsi és Johnny nekem is ott van a top nct tagok között, Mark meg együtt jár Hecsivel :D és úgy imádok velük írni, hogy azt el sem tudom mondani.
      Huh, hát már nem is tudok mit reagálni a karakterekre, hát egyáltalán nem hittem, hogy tényleg ennyire hoztam a karaktereket, főleg Johnnyét, mert hát Johnny egy külön műfaj kéne legyen xd. És hogy még erőltetett se volt, hát eskü mostmár kezdek magabiztosabb lenni és máskor is ilyesmivel próbálkozok még a végén xd Johnny háta pedig, hát sosincs megemlítve, pedig kéne xd ez a csipkelődés meg olyan rájuk illő.
      Huh hát én eskü ebből egyet se érzékeltem, de mostmár át fogom nézni. Szerintem annyiszor olvastam át, hogy a végén már csak folyt ki a szemem a helyéről, és még így is maradt benne elírás, hát nem hiszem el xd Egyébként igen, az elején olyan döcögősen ment, aztán egyszer csak így bumm, elkapott a Johnny láz xd és így lehet hogy nem tudtam annyira odafigyelni a szóismétlésekre, de ha máskor próbálkozok ezzel már tuti odafigyelek erre jobban :D
      Oh hát nagyon köszönöm ‹3 úgy döntöttem én is kipróbálok valami újat, ahogy ebben a körben sokan egyébként :D És hát elképesztően örülök neki, hogy ezek szerint jól is sikerült.
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  6. Szia~~ ^^

    Hát wow... Nem erre számítottam a többi után, de kellemes meglepetés volt. Tetszett, hogy teljesen elrugaszkodtál a témától, a műfajtól. Igaz kitűnik a többi közül, de én ennek csak örültem. Nem álltál be a sorba, és érkeztél egy igen humoros történettel.

    Hát nem is tudom, hogy hogyan reagáljak most így hirtelen. Nagyon jókat nevettem rajta. Tökéletesen átadtad a fiúk valódi énjét. El tudom képzelni mindegyik jelentet.

    Johnny, örökké Johnny marad xDD
    Pont ilyennek látom a videókon keresztül, és ilyennek is tudom elképzelni. Áh, olyan jól átadtad itt a fiúk karakterét, és amilyenek valójában, hogy nem is tudok figyelni arra, hogy mit akarok leírni c:
    Feldobtad a napom(igazából éjszakám)! Jó érzés volt egy ilyen humoros novellát olvasni, főleg a mai napom után. Igen sad egy nap volt, de ez most sokat segített, úgyhogy köszönöm a felvidítást! ^^

    Örülök, hogy végül megírtad és köszönöm, hogy olvashattam ezt a nagyszerű munkát! Várom, hogy a következő körben is olvashassak tőled! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Oh, hát nagyon örülök, hogy neked is tetszett annak ellenére, hogy elrugaszkodtam az eredeti témától.
      Hát tényleg, hogy ennyire jókat nevettetek rajta nekem hatalmas meglepetés, egyáltalán nem számítottam erre, de hát annyira örülök neki:D
      Johnnyt nem is lehet szavakkal illetni, ő csak Johnnyt xd én mostanában rengeteg nct videót nézek, mostanában megint egy fankorszakomat élem, és hát Johnny nekem amúgy is egyik kedvenc tagom. Úgyhogy különösen jó érzés, hogy tényleg így sikerült eltalálnom a karakterét :D
      Hát az ugyan kevésbé szerencsés, hogy nem volt valami jó napod, de annak nagyon örülök, hogy sikerült egy kicsit feldobnom vele az estédet:D
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  7. Na hát ide is elértem! ^^
    Elolvasva nagyon elkapott az NCT láz, lehet hajnalig őket fogom hallgatni és megtanulom a (számomra) új tagokat xD
    Nem hittem, hogy erre a dalra lehet funny story-t írni, de neked összejött. Tetszett, sokszor nevettem fel, pl amikor mindkét srác orra esett, vagy amikor a fiúk a csípős kaját ették.
    "Szemei ezer meg ezer csillag fényével is vetekedhetnének, mintha személyesen maga is egy lenne. " Ez a mondat valamiért nekem nagyon tetszett ^^
    Örülök, hogy a végére azért jól kijöttek egymással!
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a kövi körben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Oh hát csatlakozok hozzád az NCT lázban xd bár az új tagok megtanulásában nem tudok segíteni, nem annyira fogott még meg egyikük sem, hogy utánanézzek :D persze lehet velem van a baj xd
      Nagyon örülök, hogy sokat nevettél rajta, ugyan ez volt a célom, de nem hittem volna, hogy sikerült is^^
      Általában nem írok happy endet, de ilyen humoros sztorit se, úgyhogy most minden szempontból megleptem magam is xd örülök, hogy tetszett a vége is.
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  8. Halii^^

    Jaj, kellett nekem ez a nevetés adag így reggelre xD Olyanokat írtál, nagyjából végig nevettem az egészet xD
    "- Pont a hátad? De hát olyan szép hátad van!" ez olyan váratlanul ért, hogy lehet egy hát szép? xD Meg mikor beesnek mindketten az ablakon xD jajj
    Na, hogy egy normális kommentet írjak, ne csak röhögjek, nagyon tetszett, hogy egy őrangyalról írtál ehhez a dalhoz, nekem eszembe nem jutott volna ez. Bár a hátas rész hmm :'D
    Olvasás közben sajnos megszakítottak, de könnyen vissza tudtam rázódni a storyba, ez is egy plusz pont.

    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát tényleg nem győzöm leírni, hogy mennyire örülök, hogy ennyit nevettetek rajta :D
      Úristen hát mi az hogy hogy lehet egy hát szép? xdd bár lehet velem van a baj, én odavagyok ha valakinek szép háta van, és hát Johnnynak az van xd
      Tök váratlanul ért az is, hogy így örültök az őrangyalnak :D de hát szerintem Johnny amúgy is kicsit őrangyal szerepben van a srácokkal, és hát ez annyira passzolt rá szerintem :D
      Örülök, hogy vissza tudtál bele rázódni!
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  9. Szia!
    Szerintem egész jóra sikerült, ne aggódj. Igaz, hogy nem igazán tudtam kapcsolni a dalhoz, sem hangulatában, sem témájában. De szórakoztató volt. A hebehurgya kis őrangyal a bénázásaival nagyon szerethető karakter lett. Mikor elővette a glóriáját, néztem egy nagyot, mert először azt hittem, hogy a láthatatlanná tevő köpenyt veszi elő, amit jól ismerünk a HP sorozatokból. Amúgy aranyos történet volt, kis könnyed, megmosolyogtató, és a karmolások a hátán nagyon tetszettek - minden óra leteltével egy újabb karmolás, mely örökre megmarad. Hát milyen szívás már!
    Hiányoltam az okot: mi volt az a nagy bűn, amiért ekkora büntetést kapott? Meg azt írtad, hogy illegális, hogy Johnny megint ott van a srácnál, de közben meg 10 órát kapott, hogy meggyőzze azt az illetőt, akit őriz - akkor hogy is van ez? :D Nekem az is furcsa volt, hogy a büntetése része, hogy egy ember őrzőangyala lesz, mert én úgy tudtam idáig, hogy csak egy őrzőangyalunk van :D
    Amikor Johhny elmondta, hogy mi is a szitu, Mark (sajnos későn derült ki, hogy ki is ő) elviccelte a dolgokat, hogy jaj, a szép hátad... Holott ez egy komoly téma XD Hát miért nem veszi komolyan az őrangyala szenvedését? Tök nyugodtan beszélget, meg flörtöl :D De akkor jól értettem, hogy Johhny szerelmes lett Markba?
    Ezektől eltekintve nagyon tetszett, jó volt olvasni, meg hát ügyes vagy, hogy képes voltál ennyire "eltérni" a daltól. "Nem veszíthetek több időt, a karmolások már így is eléggé csúfítják az egyébként tökéletes és hibátlan hátamat." - Akkor is ez a mondat lesz a kedvencem, hát tényleg ilyen beképzelt és ügyetlen őrangyalt nem látott senki!
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát igen, én eléggé elrugaszkodtam a daltól ebben a körben, de azért örülök, hogy egész jónak érzed :D Amúgy eskü egy kicsit olyasmi feelingje van mint a láthatatlanná tevő köpenynek xd bár nekem ez eddig meg se fordult a fejemben. A karmolások pedig ugye a dallal megtartott kapcsolat miatt kellettek :D
      Igazából én magát az okot nem tartottam fontosnak a történet szempontjából. Ugyan a fejemben megvan, de ezúttal a vicces, laza részére szerettem volna a hangsúlyt fektetni. Az illegális részt pedig arra értette, hogy Mark ugye meglátta őt még anno, amit amúgy nem szabadott volna, emiatt nem mehet Markhoz többet :D Aztán mikor a büntetését kiszabták erre nem figyeltek xd Johhny meg kihasználta ezt.
      Hát én ezúttal nem követtem a protokollt, és nálam az őrangyalok nem életre szóltak xd én úgy képzeltem ezt el, hogy minden őrangyal megy és bizonyos helyzetekben kisegíti azt, akinek szüksége van rájuk. Így például Johhny már segített Marknak régebben, mikor le is lepleződött előtte, de aztán még sok-sok más embernek is. Erre valóban nem tértem ki a novellában, leginkább mert kicsit elvitt engem az írás, meg mert nem is éreztem annyira lényegretörően fontosnak, hiszen nem magára a felépített világra fektettem a hangyúlyt.
      Oh hát sajnálom ha úgy érzed későn derült ki Mark személye, szerintem pont talán túl sokat is szerepelt benne xd és hát pont ez volt a lényeg, hogy elvicceskedik az egészet, nem pedig a komolyság :D és jajj nem nem, nem szerelmes Markba egyáltalán xd szó sincs erről, ő csak nagyon szereti, mintha a testvére lenne és mindenáron meg szeretné védeni mindenféle csalódástól meg bánattól, Hecsire is ezért volt mérges eleinte. De neeeem, itt csakis Markhyuck volt :D
      Örülök, hogy összeségében azért tetszett és nem vették el ezek a hiányosságok a kedved túlságosan. És hát jajj, annyira Johnny ez a beképzelt és ügyetlen egyben, és én annyira imádom xd
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  10. Jaj de jó volt!
    Nagyon kis soft volt az egész, pedig eleinte megijedtem, hogy mivel fogom szembe találni magam, de kellemesen csalódtam. Jó volt ez az őrangyalos ötlet, teljesen meglepett, könnyen emészthető volt az írásmód, kellemes volt olvasni, nem utolsó sorban pedig humoros volt. Ilyen késői órákban jól esett, hogy mosolyt csaltál az arcomra. Köszönöm, hogy olvashattam és kíváncsian várom a következő sztorid! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      De örülök, hogy tetszett! Ez nagyon nem az én stílusom volt, úgyhogy megléptek a pozitív vélemények :D
      Hát nekem nem szokásom túl gyakran csúnya dolgokról írni xd de tök jó, hogy ilyen soft és humoros hangulatúra sikerült. Annak pedig nagyon örülök, hogy sikerült megnevettetni :D
      Én köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  11. Sziaaa,

    Atyám, hát ezt nagyon nagy felüdülés volt most olvasni a sok dark fici után, de komolyan xDDD Annyit nevettem, szóval köszönöm! Hibákra nem is tudtam figyelni, vagy lehet nem is volt, azért nem láttam, de tényleg teljesen elragadtál xD Tetszett nagyon, hogy Johnny ilyen kis béna angyal volt, emg hogy a glóriáját cska így akárki a fejére tudja tenni xDD Jajjj meg az elején Hecsi volt az eszembe, hogy istenem miért nem ő az angyal, de aztán megjelent mint Mark szerelme, úgyhogy hát még jobb is volt! Ennek nagyon örültem :3

    Szakadtam, amikor Johnny felállt, hogy meglepetés xD meg amikor a különben meghalok mondatot bedobta, mint az aduász xDDDDDDDDDDDDDDDDD Végem xDDD Jajj meg, hogy egy óra mászásra és rombolásra, végem, így még viccesebb a mászós jelenet, ha belegondolok, hogy egy egész órát volt ott xD
    Aztán jött a hátas meg arcos jelenet, és emgint kész voltam xD
    Aztán emgjött Hecsi, és szépen beakrobatikázta magát, de nem számolt az asztallal, és omg xDDDDDD KÉSZ XD Előttem volt, ahogy nagy meőn behuppan az ablakon, ilyen elégedett képpel, majd pofára esik LOOOl

    Aztán amikor Johnny nem értette miért nehéz felfogni, hogy ő egy őrangyal, like wat man xDDD



    - Hát pedig kénytelen vagy így számolni - feleli Donghyuck, majd édes pillantást vet a mellette levőre. - Egy életen át.
    UWUUUUUUUUUUUUUU UWU UWUWUUU UUUUUUUUUUUUUUWUUUUUUUU

    Jajj és az egész illegális beszólás is nagyon ott volt XDDDDDDD

    Szóval nekem tetszett nagyon, tényleg rámfért most egy kis nevetés, úgyhogy köszönöm :3

    Ja és le a kalappal, hogy sikerült egy ilyen novellát emgírnod egy ilyen zenére! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Uh hát annyira örülök, hogy ennyire felüdülés volt! Igazából én Johnnyt annyira ilyennek képzelem el xdd Hecsi meg nem ilyen lenne, hanem ilyen kis gonosz savage angyal xdd
      Hát tényleg nagyon örülök, hogy ilyen jót nevettél :D egyébként én tényleg nagyon meg vagyok lepve, nem gondoltam, hogy tényleg szórakoztató lett xd azt hittem tök uncsi meg szenvedés lesz olvasni, erre mindenkinél tetszik, hát annyira örülök ennek :D
      Hát Hecsi érkezése tényleg annyira így lehetetett xdd elégedett feje hirtelen jajj xdd
      És hát úgy imádom a Markhyuckot, hogy muszáj volt beleírnom, hát ki se tudom fejezni mennyire szeretem őket :D
      Köszönöm hogy írtál!^^

      Törlés