2021/01/05

Pt. 3 - Napvilág



Zene: Bagossy Brothers Company - Úszom a Nap felé


Halványnarancssárgás színben tündöklő égbolt kísért utamon. A zajos főútról lefordulva léptem be egy szöuli park kapuján azt remélve, hogy talán egy kis nyugalomra lelek. Nem is tudom, mit gondoltam. A taxikat hangosan leszólító, hazafelé igyekvő emberek türelmetlenül kiabáltak a forgalmas útkereszteződésben, s szinte szüntelen dudálás kísérte a délutáni csúcsidőt. Diákok hangos csapatokba verődve közlekedtek, nevetésük zengte be a környéket, főleg amint befordultak az általam is látogatott parkba.

 

Kezdtem elveszteni a fejem. Elmosódott a világ körülöttem, én pedig ijedten kapkodtam a fejem magam körül, keresve valamit, bármit, ami egy biztos pontként szolgálhat. Mélyeket próbáltam lélegezni, de olyan nehézkesen ment, mintha tüdőmet egy erős kötéllel körbezárnák, megkötnék, és csak húznák, míg már nem tud többé tágulni. Csapdába került, s vele együtt én is. Nekem pedig muszáj volt szabadulnom, mielőtt minden egyes porcikám itt ragad, valahol valóság és álom közt szenvedve.

 

Megakadt a szemem a fénylő égitesten. Sugarai árnyakat vetettek körém, én pedig csodálva bámultam melegségébe, tiltakozó szemeim sugallata ellenére. Körvonalait kerestem, de nem találtam. Olyan végtelennek tűnt ettől a mindenséget beragyogó Nap, hogy szinte belesajdult szívem az érzésbe. Vajon én is ilyen akarok lenni, vagy ez az, amit keresek valakiben? 

 

Percekig csak elmosódott foltokat láttam magam körül, de legalább elterelte egy időre a figyelmem, amit kihasználva bepötyögtem egy üzenetet Jungkooknak. Azonnal látnom kellett, nem bírtam tovább. 

 

Türelmesen vártam rá szívem heves zakatolásának ütemes hangjában. Elnyelte a környezetemben levő káosz teljes egészét ez a ritmus, melyet valójában én magam diktáltam tudtomon kívül. Néhol meg-meg állt egy pillanatra egy lélegzetvételnyi időt hagyva a pihenésre, melyekben nem éreztem azt az elviselhetetlennek vélt kétségbeesést. Vajon csupán ennyi jutott nekem? Ez a néhány pillanat gondtalanság, melyekben meg vagyok fosztva az oxigén frissítő aromájától? Vajon maga az oxigén az, ami gyilkossá avanzsált, ellenem fordítva a szükség kegyetlen mivoltját?

 

Egy szélesen mosolygó arc jelent meg előttem. Ahogy közeledett felém, képtelen voltam nem tökéletlenül tökéletes vonásaira koncentrálni, melyeket egy édesen gondtalan és gyermekies ajakgörbület vidított fel, ezzel lelkének legcsodásabb, és egyetlen valódi tükreit egy-egy vékony vonallá préselve. Igéző. Ez volt az első gondolata az embernek, ha ránézett arcára. Egy olyasfajta érzést keltett mindig, valahol mélyen bennem, mintha megjelölne a lelkével, hogy sose feledhessem el az ő valóját, és ettől mintha egy láthatatlan csomót húzna szívemre, ami egyre csak szorul és szorul, míg már a sebek képtelenek regenerálódni, így csak gyűlnek és gyűlnek folyton-folyvást.

 

     Hyung! – ejtette ki mesés orgánumú hangján. Sötét, göndör fürtjei melegséggel keretezték arcát arra késztetve az embert, hogy megigazítsa szemeibe lógó rakoncátlan tincseit. Sokszor tette ezt ő maga is, de én szerettem megelőzni ebben. Szerettem, ha gondoskodhatok róla, és szerettem én lenni az a valaki, aki támaszául szolgál a nehéz időkben. 

 

Halovány félmosolyt erőltettem magamra, miközben próbáltam szabályozni ritmusvesztett szívemet. Jungkooknak azonnal feltűnt a hamis gesztus, mire nyomban aggodalmassá vált eddig örömteli tekintete. Jól ismert már, sok mindennel tisztában volt, de valahogy mégsem eléggé. Nem tudott igazán megérteni, s valamiért sosem volt képes tisztán látni a zavaros érzéseimet, hiába igyekeztem a lehető legegyszerűbben elmagyarázni neki. Túl bonyolult voltam az ő kissé még éretlen világához. 

 

     Mi a baj, hyung? Megint pánikolsz? – Megremegett hangja a szavak formálása közben, s szemei kiguvadva vizslatták arcom minden apró négyzetcentiméterét, miközben kecses ujjait tarkómra fektette, így kényszerítve a szemkontaktusra.

 

Mindig is hitt abban, hogy mindent ki tud olvasni íriszeimen keresztül. Úgy gondolta én valójában egy nyitott könyv vagyok, csak meg kell tanulnia a nyelvet, amin íródtam. Éppen ezért, mindennap némán bámult feketéllő szembogaraimba perceken keresztül, s ilyenkor tilos volt megszólalnom. Azt mondta a némaság a legőszintébb szó, ami elhagyhatja egy ember száját. Először kinevettem ezért a gondolatért, aztán ahogy telt az idő, és mindennap némán bámultuk egymást lélekbehatolóan, megértettem mire is gondolt. 

 

Ő azonban nem tudta véghez vinni ugyanazt, amit én. Nem értett minden rezdülésemből, nem tudta egy szemvillanásból éppen mit érzek, vagy gondolok. Nem tudta megjósolni a cselekedeteimet, képtelen volt a bőrömbe bújva az én szemszögemből látni a világot. Éppen ezért nem értette azt sem, hogy mennyire is szenvedek ebben a helyzetben, hogy mennyire gúzsba kötöttnek érzem magam már egy ideje.

 

     Én csak besokalltam, Jungkook-ah – feleltem, állva égető tekintetének érintését. Kezemet alkarjaira fektettem, miközben ő minden ujjával tarkómba kapaszkodva igyekezett közelebb kerülni hozzám. Finoman birizgálta az ott lévő tincseimet, hiszen pontosan tisztában volt vele, hogy mennyire szeretem ezt, ezúttal azonban mégse erre volt szükségem, így gyengéden próbáltam egy kis távolságot ékelni közénk. Ahogy én is elmélyedtem a mozdulat közben búsan ragyogó íriszeiben, hatalmas fájdalmat véltem felfedezni. Értetlenség, aggodalom és bánat keserves egyvelege tükröződött a világ legőszintébb szempárjában, ami engem is felőrölt belülről. Szememet lehunyva igyekeztem ezt kizárni, hátha így könnyebben kimondom, amit nem halogathatok tovább.  Én csak el szeretnék menni innen. Ebből a városból, a családomtól. Belefáradtam abba, hogy folyton folyvást ugyanazt a lemezt kelljen újrajátszanom. Én tönkremegyek ebbe, Jungkook-ah, úgyhogy nem tudok tovább várni.

 

     Tőlem is el szeretnél menni? – Erőtlenül engedte le maga mellé eddig engem vigasztaló karjait, s hangja remegése biztosított engem kétségbeesésének mértékéről. Megvakartam fejem búbját, s ajkaimat rágcsálva mondtam ki a legőszintébb választ.

 

     Ha maradok, itt leszel mellettem? Leszel a támaszom, amire szükségem van? – hangom még sose csengett talán ilyen szomorúan, hiszen tisztában voltam a válasszal, ahogy ő maga is. Nem tud az az ember lenni, akire nekem most szükségem van. Talán ez az, ami a legapróbb darabokra képes törni egy ember szívét. Ha a szüntelen akarás és erőlködés után csupán a kudarc keserű utóíze érződik, s mindezzel a teljes világa is odavész. Vajon képes lenne hagyni ezt? Hagyni, hogy minden odavesszen, amiben megtalálta az önmaga legjobbja felé vezető utat? 

 

     Én mindig itt vagyok, hyung – súgta közelebb lépve hozzám. Végigsimított arcélemen, s ezúttal ő erőltetett hamis félmosolyt gyönyörű arcára. Tekintete fájdalmasan pásztázott engem, mintha épp a soha elengedni nem akaró csomót a szívemen hagyta volna kilazulni, hogy végre fellélegezhessek. – Csak fogalmam sincs, hogy kéne kezeljelek.

 

Egy darabig elmerültünk ebben a kijelentésben. Nem akartam őszintétlen választ nyújtani neki, így inkább csöndben maradtam. Megint meg kellett próbáljam elmagyarázni neki ezt a bonyolult körforgást, ami az életemben ezt az állapotot váltotta ki belőlem. És megint nem fogja tudni igazán átérezni. 

 

A Napot figyelte, ugyanúgy ahogy egy kicsivel azelőtt én magam is. Vajon ugyanazok a gondolatok fordultak meg az ő fejében is? Ezúttal én se tudtam volna megmondani, hisz mintha az elmúlt percek kilométernyi távolságot ékeltek volna közénk. Vajon benne mindig ez van velem kapcsolatban?

 

     Tudod, hogy mit érzek most? – Az ordító némaság általam került megtörésre. Csatlakoztam hozzá a minket fénybe borító égitest pásztázásában, abban reménykedve, hogy így képes leszek átadni magamat és azt a bonyolult lélekkavalkádot, ami velem együtt jár, vagy legalább annak egy nüánsznyi darabkáját. Szemem sarkából érzékeltem, ahogy újra engem tisztel meg íriszei mélységes érzelmeivel, és próbál engem megtanulni. – Hogy itt vagyok leragadva veled a valóság küszöbén.

 

Ekkor már egyikünk sem a Napot bámulta. Újra egymással szemben álltunk, tagadhatatlanul fürkészve a másik érzéseit, miközben Jungkook száját egy kissé hitetlen nevetés hagyta el. Beletúrt göndör fürtjeibe, hogy erőszakosan tépjen egyet rajtuk, mintha ezzel akarta volna a bensőjében keletkező fájdalmat kompenzálni. 

 

     És te ki szeretnél lépni ezen a küszöbön? – Felvette velem a szemkontaktust. Ott állt előttem tisztán és őszintén, válaszra várva. Nem volt hozzám se távol, se közel. A tisztes távolság megtartása mellett volt kitárulkozva elém érzelmeiben, lelke egyetlen darabkáját sem eltitkolva előlem.

 

     Én csak menni szeretnék, arra várva és abban reménykedve, hogy utolérsz – mondtam ki a valóságot, remélve, hogy ezzel megérti. Megért mindent és még annál is többet, mert képtelen voltam neki máshogy megfogalmazni az érzelmeimet. Egyszerűen nem ment, mert én nem így működtem. 

 

     Erre sose kellet várnod – felelte egy mély sóhajtás kíséretében. Úgy hangzott, mintha ennek kimondásával ő maga is megkönnyebbült volna. Mintha őt is ugyanúgy kínoznák belülről azok a dolgok, amik engem is. Ebbe valójában még sosem gondoltam bele igazán. Mi van akkor, ha tökéletesen átérez minden engem érintő szenvedést, csupán én nem látom ezt a saját kicsinyes különlegességemtől? – Én mindig is tisztában voltam azzal, merre tartasz és ezt hogyan is valósítod meg.

 

Sokáig azt hittem a mechanizmusomat csakis én vagyok képes megérteni és ez nem olyasvalami, amit képes vagyok elmagyarázni. Ebben nem is tévedtem, mert nincs ember, aki képes lenne szavakba önteni mivoltját. De vajon létezik, hogy annyira félreismertem, hogyan is viszonyulunk egymáshoz? Létezik, hogy mégis jobban ismer engem Ő, mint én saját magamat? Létezik, hogy én nem voltam tisztába azzal, ahogy a bőrömbe bújva az én szemszögemből nézi a világot, megértve engem és teljes valómat az útvesztőre hasonlító lelkivilágommal együtt?

 

Jungkook feketéllő gombszemei káprázatosan fényessé és értelmessé váltak, miközben nem engedte enyéimet szabadon. Fogságba ejtette, hogy ne tudjak menekülni, és ez volt az a momentum, mikor mindkettőnk számára kitisztult a látkép. Rájöttünk a csavarra, ami Jungkook számára talán nem is volt olyan meglepő, számomra viszont óriási előrelépést jelentett.


A pillanat hevében kúszott halovány félmosolya engem is arra késztetett, s közben tekintetem újra a Napunkra vezettem. Kezemet kinyújtottam felé, s egy apró lépés megtételével kerültem közelebb hozzá. 

 

     Mit csinálsz, hyung? –  kérdezte csalfán, mint aki már tudja is a választ. Talán mindig is tudta.

 

     Én csak… úszom a nap felé, Jungkook-ah – sóhajtottam megkönnyebbülten, mire egyszerre olyan szabadság érzés kerített hatalmába, amit nem is hittem, hogy létezik. Minden kötél és csomó, ami szorította porcikáimat korlátozva engem a mozgásban és légzésben semmivé foszlott, én pedig végre megtapasztalhattam, hogyan is járja át az oxigén frissítően testemet. Olyan valóságosnak tűnt az egész, hogy szinte álombelinek hittem elsőre. Egyedül a mellettem álló fiú mindent áthidaló szeretete biztosított a helyzet valódiságáról. – És remélem te is velem tartasz.

 

Azt hiszem, abban a pillanatban értettem meg Jungkookot, mikor a kijelentésemre széles mosoly terült szét arcán, s ezzel ő vált a világom beragyogójává. Akkor sikerült felfognom minden egyes szót, amit valaha nekem mondott, s minden egyes érzelmet, amit valaha mutatott felém. Akkor tisztázódott bennem teljes mértékben, hogy végig én voltam az, aki a különcnek hitt személyiségével a világ legnagyobb butaságát követte el. Nem láttam a fától az erdőt.

 

Ezúttal az én számat hagyta el hitetlen nevetés, s miután Jungkook arcán mérhetetlen boldogság és elégedettség jelent meg, ujjait enyémekre kulcsolta, majd rólam a Napra vezette tekintetét. Én képtelen voltam nem őt nézni. 

 

Mindketten a Napunkat bámultuk.



Sziasztok!^^

Hűha, annyi gondolat van bennem ezzel a novellával kapcsolatban, kicsit félek, hogy túl elvont és zavaros lett. Mindenesetre nem szeretnék semmit sem elmondani itt egyelőre, remélem azért sikerült átadnom, amit szerettem volna és nem csak egy túlkomplikált érzelemkavalkád az egész :D

Először annyira Hecsivel szerettem volna írni, mert hát ő maga a nap meg minden, de aztán mégis Taekooknál kötöttem ki. Részben azért is, mert most realizáltam, hogy már másfél éve nem írtam velük egyáltalán, részben pedig meg mégiscsak ők az szívemhez egyik legközelebb álló páros, ez a zene pedig szintén nagyon sokat jelent nekem. Bár most eléggé izgulok, hogy méltó lett-e Taekookhoz  és a zenéhez ez a novella :D

Huh, tényleg, már nagyon rég nem izgultam ennyire, úgyhogy nagyon várom a véleményeteket!^^


26 megjegyzés:

  1. Jajjj ;;;;; Ez annyira meghatóan szép lett, hogy keresem a szavakat. Szerintem nagyon illet Taekookhoz, a dalhoz, mindenhez. Hoztad az életszerű, komolyabb, elvont hangulatot, gondolatokat, amiket szoktál, nagyon szépen írtad meg ezt a novellát, nagyon tetszett!
    Át tudtam érezni Taehyungot, az elveszettség érzetét, a biznytalanságát. Rendesen attól tartottam, hogy itt tényleg elválnak egymástól, hogy Kook nem az, aki képes olvasni őt, nem tudja megtartani, és hagyni fogja elmenni Taehyungot. Ave, hogy nem így történt, és ezt is, mennyire szépen fejezted ki!
    Ez volt az egyik kedvenc gondolatom belőle: "Úgy gondolta én valójában egy nyitott könyv vagyok, csak meg kell tanulnia a nyelvet, amin íródtam." Ez annyira igaz is, nem ugyanaz az út vezet az emberekhez, mindenkinek van egy nyelvezete, amire rá kell érezni. És ha ez Kooknak sikerült, de Tae nem látta, mert annyira bele volt bonyolódva saját magába, hogy tényleg nem látott tisztán. ;; Rendesen fájt olvasni, hogy mennyire nem érzi jól magát Tae. És megint szerelembe estem, amikor Kook haját kisimította a szeméből. És amikor egymástól nem tudták elszakítani a tekintetüket, ismételten szerelmes lettem, annyit jelentenek egymásnak, hogy arra szó sincs. ;;;;
    És erre Taehyung is ráeszmélt, hogy számára Ő jelenti a Napot. Ez volt a másik, ami a legjobban tetszett a novelládból. Csodálatos gondolat, igazán Taekookos. ;; ah de szeretem őket XDD TTTTT

    Volt benne jópár vesszőhiány, az elejéről néhányat kiírtam, de nem akartam az összeset, mert őszintén, Taekook elterelte a figyelmemet, csak megemlítek pár példát.
    " Ahogy közeledett felém képtelen voltam" - képtelen elé vessző kell
    "Egy olyasfajta érzést keltett mindig valahol mélyen bennem" - mindig után leeht kellene egy vessző, egy lélegzetvételnyi hatásszünetet adna.
    "és ettől mintha egy láthatatlan" - mintha elé vessző

    Meg néhány szóismétlés is feltűnt, pl. a képtelen szó egymás után volt 3-szor, meg láttam még párat, de azok szerintem a hatás miatt voltak, szándékosan, pl. a "Létezik...?"

    Ah, nekem nagyon tetszett a novellád, örülök, hogy Taekookkal írtad, a kép is csodálatos. Hecsinek is nagyon örültem volna, őt is imádom, de ez most így nagyon jól esett, és Hecsi volt az előzőben is, de még annyi kör lesz, szóval remélem, hogy még viszont láthatjuk őt is, Taekookot is.
    Köszönöm, hogy olvashattam, várom a következőt is! ^^ ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.i. Korrigálok, oda "és ettől mintha egy láthatatlan" lehet, hogy mégse kell vessző, amit mondtam, nem voltma benne biztos és rákerestem, és az utána lévő rész nem külön tagmondat elvileg. 🙈 És azt kifelejtettem, hogy a folyton-folyvást az kötőjeles.
      Ennyi voltam, bocsi! XD

      Törlés
    2. Szia!^^
      Hát szinte alig hiszem el, hogy ennyire meghatóan szép lett! Imádtam írni olyan felüdülés volt megint Taekookkal írni, mert sajnos nagyon régen tettem ezt :(
      Én nagyon örülök, hogy ennyire át lehetett érezni az egészet. Mindenképp ez volt a célom, mert én így szeretek a legjobban írni, de kicsit bizonytalan voltam, hogy nem lett-e túl elvont, mondjuk én ettől általában félek xd de olyan jó, hogy nem így lett.
      oh egyébként nekem is az a kedvencem! :D (már ha mondhatok ilyet xddd) szerintem is annyira igaz, hogy minden emberhez szinte kéne egy külön útmutató. Van akik könnyen megtalálják a közös hangot, van akik nehezen, van akik egyáltalán, és ez sokszor észrevétlen is marad sokáig, és hát olyan bonyolult dolog ez. Hát én esküszöm annyira látom magam előtt a köztük levő ilyen édes jeleneteket, mint senki másnál. Ez a Taekook szerelem már csak ilyen :D
      Nagyon örülök, hogy ez is tetszett, igazából ez volt az alapgondolata az egész novellának.
      Javítottam is a vesszőhibákat, az utcsót nem xd pedig azon én is sokat gondolkoztam, meg amúgy az összesen. Régen túl sok, most meg túl kevés vesszőt használok, ideje lenne már valami arany középutat találnom xdd
      Néhány helyen tényleg a nyomatékosítás miatt van szóismétlés, de lehet pár helyre becsúszott amúgy is, még mindenképp át fogom olvasni.
      Igen ugyan Hecsi az előzőben is volt, de nincs mit tenni, imádom úgyhogy még biztos lesz :D és hiába, nekem ez a zene nagyon sokat jelent, és Taekook is, úgyhogy egyszerűen velük tudtam egyedül elképzelni az egészet.
      Köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  2. Szia!
    Nos, nekem ez egy az egyben maga a dal volt. Annak őszinteségével, tisztaságával, érzelmességével, és kicsit zavarosságával.
    Míg olvastam, én is azt hittem, hogy most mindent tudok, és mikor kiderült, hogy valójában Jungkook az, aki tud mindent, nem pedig Taehyung, na pislogtam egyet. Teljes mértékben átadtad Taehyung kezdő lemondását, ragaszkodását, bizakodását és felismerését.
    Végig az volt bennem, hogy hiába igyekeznek, hogy megértsék a másikat, nem tudják, és ez nem az ő hibájuk, egyszerűen csak nem passzolnak - van ilyen. Örülök, hogy nem így volt, és Taehyung felismerte, hogy nem megfejthetetlen, hiába hitte azt, és ezek a levegőhiányok is megszűnnek majd ennek hatására.
    Számomra nagyon szép volt a fogalmazásod is, átjött az az érzelmi instabilitás, ami jellemezte őket és én is fellélegeztem a végén.
    Viszont azt megjegyezném, hogy nagyon tetszik a betűtípusod, amivel posztolsz, de az nem szereti az "ő" betűket, így az elején kicsit fárasztó volt a szememnek, hogy folyamatosan ugráltak a betűméretek az ő-nek köszönhetően.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Vivi megelőzött a posztolásban, pedig mikor neki kezdtem írni, még senki nem volt :( XD

      Törlés
    2. Szia!^^
      Nagyon örülök, hogy ennyire sikerült a dalt, az érzéseket visszaadnom a novellán keresztül :D
      Igazából még engem is meglepett xddd mikor írtam csak néztem, mondom mik történnek itt xddd Mindenestre, igyekeztem ezt a sok érzelmet átadni, úgyhogy nagyon örülök, hogy sikerült.
      Szerintem alapvetően ha két ember így jár, hogy nem tudják megérteni egymást, az igazából tök természetes, van ilyen. De mégis, az ő kapcsolatuk ennél sokkal mélyebb, Taehyung meg hát túlságosan magával volt elfoglalva :D
      Uh de jó, hogy ez az érzelmi katyvasz átjött, igazából egy kicsit féltem, hogy túl zavaros lett, de ezek szerint nem :D
      Az az igazság, hogy ez a betűtípus a sablonnal járt, amióta ilyen blogom így írja az "ő" betűket, és gőzöm sincs hogy lehet elállítani xdd de majd utánanézek mostmár, sajnálom ha zavaró, engem például nem zavart, úgyhogy nem nagyon foglalkoztam vele eddig. (a telefonos verzióban amúgy normális)
      Hát nem baj, hogy megelőzött xdd a lényeg, hogy mindkettő itt van :D
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  3. Halihó!
    Hát hol is kezdjem. Próbálok sorban haladni, elég sok gondolatot szabadítottál fel bennem :D
    Tapasztalva (ugyan nem sokszor) milyen is egy pánikroham, tetszett, (furcsa kifejezés rá, de nem tudom hogy mondhatnám másképp) ahogy leírtad. Ugyan nekem mások voltak a tüneteim, de tetszettek a hasonlatok, amikkel leírtad. És közben volt egy mondat "Vajon maga az oxigén az, ami gyilkossá avanzsált, ellenem fordítva a szükség kegyetlen mivoltját?" amit többször el kellett olvasnom, nem rossz értelemben, kérlek ne vedd magadra, de annyira új volt hirtelen számomra az írásban, akárcsak ez "ezzel lelkének legcsodásabb, és egyetlen valódi tükreit egy-egy vékony vonallá préselve." Ennél a mondatnál már jobban lehetett érezni azt a kissé régies érzést a szavakban, amit itt-ott belevittél azzal a pár egyedi szinonima használattal, amit felfedeztem. Nem tudnám megmondani, hogy jó, vagy rossz hatással volt a történet folyamatosságára, nekem érdekfeszítő volt, mikor megtaláltam ezeket a szavakat, mondatokat az olvasás során.
    Taehyung érzéseiről. Nem tudom ki mit érez, nem ismerlek úgy titeket, kicsit zavaróan őszinte leszek itt, nagyon jól tudtam mit érez a karakter, mikor abban a hitben él, hogy ő egy meg nem értett szenvedő alany és még a legközelebbi szerettei felé és bizalmatlansággal fordul. "Úgy sem értenek meg." Nehéz elnyomni ezt a fajta insecurityt, nagyon jól tudom és ha a felszínre kerül könnyen megbánt vele valakit az ember. És észre sem veszi, makacsul hitegeti vissza bújva a kis csigaházába "látod megmondtam, nem értenek meg"
    Nagyon tetszett a végén a megvilágosodás, hogy talán a másiknak is vannak gondjai, fájdalmai, hogy talán valóban vele akar lenni. Mikor végre elcsillapodik a kényszeres önsajnálás és látunk másokat.
    Elég komoly mélységéket feszegettél egy elsőre nem annyira mélynek tűnő történetben, tetszett.
    (apró esztétikai megjegyzés, a betűtípusban amit használsz nincs ő)
    Köszönöm, hogy olvashattam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Annyira örülök neki, hogy ennyi gondolatot ébresztett benned a novellám! Még szerintem ebben a körben nem említettem, de én ezt szeretem a legjobban az írásban, mikor valakiből egy csomó érzést, gondolatot ki tudok váltani, úgyhogy tényleg nagyon örülök ennek :D
      Örülök, hogy sikerült valósághűen leírnom a pánikrohamot. Ugyan sajnos valós tapasztalat alapján írtam le, nekem a tüneteim is hasonlók voltak, de ez tényleg annyiféleképpen tud jelentkezni, hogy az hihetetlen. Sajnálom, hogy te is átélted ezt, remélem azért nincs ez állandóan jelen az életedben.
      Én nagyon örülök, hogy a kiemelt mondatok megragadták a figyelmed. Igazából egy kicsit még keresem a saját stílusom az írásban, de szerintem ez áll a legközelebb hozzám az eddigiek közül, úgyhogy nagyon jól esik, hogy érdekfeszítőek voltak :D
      Én nagyon örülök, hogy ilyen őszinte vagy, annak ellenére hogy tényleg nem ismerjük egymást annyira. Ez tényleg egy nagyon rossz lelkiállapot, amin nagyon nehéz felülkerekedni, és igazából az elfogadás nélkül, hogy "igenis nincs igazam ebben" nem is lehet szerintem. És a legveszélyesebb benne tényleg az tud lenni, hogy pont azokat az embereket bántjuk meg vele a legkönnyebben, akik a legjobban a segítségünkre lennének és támogatnának.
      Hát szerintem az ezen aló túljutás első állomása, hogy elfogadja az ember, hogy hibázott és nincs igaza és készen áll a másik szemszögéből is megvizsgálni a dolgokat az önsajnáltatás helyett.
      Örülök, hogy tetszett ez a kissé mélyebb témaválasztás :D
      A blogom pedig jajj, már Enikő is említette, hogy zavaró, én pedig nem értem miért csinálja így a betűtípust :( most direkt megnéztem az eddigi bejegyzéseimet, és ott van, hogy így írja, van hogy normálisan, és nem értem miért, mert én semmit sem csinálok vele. Na mindegy, majd valahogy igyekszek ezt megoldani a következő körre xd
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  4. Sziiaa!

    Egy darabig azt hittem, hogy sad end lesz, de örültem, hogy Tae realizálta a végére a hibákat és meglett a happy end. uwu Sajnos a valóságban tényleg nagyon sokszor előfordul, hogy két fél nem érti egymást, kommunikáció ide vagy oda, szóval örülök, hogy velük nem ez volt a helyzet és csak félreértés történt uwu

    Egyébként teljesen megértettem Tae karakterét, mert ha valakit sokáig értenek félre, vagy a környezete meg sem próbálja megérteni, akkor az ember automatikusan úgy kezd gondolkodni, hogy úgy sem érti meg senki, még akkor sem, ha elmagyarázza és egy idő után teljesen ráun erre és csak elzárkózik. Örülök, hogy itt realizálta, hogy Kook érti, csak ő gondolta túl a helyzetet. Ez annyira kétélű egyébként, mert van, hogy az ember tényleg megnyílik, a másik meg tényleg nem érti és akkor összetörik minden.

    A vessző hibákat látom javítottad, én még észrevettem: "fürtjei melegséggel keretezték arcát arra késztetve az embert, hogy" szerintem az arcát után kell egy vessző, de amúgy annyira bizonytalan vagyok ezekben, hogy nem vetnék rá mérget. xd

    A szóismétlések nekem is feltűntek, mondjuk engem az nem zavart, amikor hangsúlyozás miatt fordultak elő, de pl. az "őszinte" is nagyon sokat szerepelt egymás után sokszor.

    Nekem nagyon tetszett, a fogalmazásod is annyira illett ehhez a novellához, köszönöm szépen, hogy olvashattam!:3 Várlak a kövi körben is! uwu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát most kivételesen nem sad endet szántam nekik, úgyhogy mindenképpen nagyon örülök, hogy tetszett így neked :D Hát igen, ez tényleg sokszor megesik, hogy elbeszélnek egymás a felek, és bármennyire is szeretnék nem értik meg egymást.
      Teljesen egyetértek veled ebben, mert hát a környezetünknek mindig nagyon hatása van ránk, és ha úgy növünk fel, hogy sose próbáltak megérteni minket, akkor azt hisszük, hogy nem is lehet. És hát szerencsére itt Jungkook miatt Taehyung rájött, hogy ez nem így van.
      Na mindjárt még erre a hibára is ránézek :D
      Huh hát örülök, hogy a hangsúlyozás miatt előfordulók nem zavartak, én szeretem ezt használni alapvetően, de az "őszinte" szóra még rá fogok nézni :D
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  5. Jaj :')

    Hát igen, nem meglepő, talán ezt vártam a legjobban hogy végre olvashassam, mert tudtam hogy több szempontból is imádni fogom. Egyébként azt hittem, hogy már nem is fogok tőled Taekookot olvasni, mert emlékeim szerint te nem is szereted ezt a párost, de akkor felreneztem, bár most nagyon örülök neki.

    Hihetetlen, hogy ennyi mindent bele tudtal suriteni ebbe. A betegséget, az elvontsagot, a mély gondolatokat, és mégis a szeretetet, a törődést, hogy ők mennyire egymásra találtak. Egy kicsit Jungkook Still With You-ja jutott eszembe, mert ott is hasonló a szöveg, leginkább a vege. Vagyis nekem nagykn adja azt a vibe-ot, amit a novellád képvisel.
    "Meg ha a lépéseink ritmusa nem is egyezik, ezt az utat akkor is veled szeretném megtenni"
    Es haha, ne mondja nekem senki, hogy az a zene nem Taehyungrol szól :D

    Amúgy egy kicsit arconcsapas is volt nekem, mert én is sokszor gondolom úgy, hogy nem értenek meg az emberek, hogy valaki xy éve ismer, de még mindig nem annyira, hogy tudja ilyen meg olyan helyzetben hogyan reagálok, vagy csak úgy altalanossagban. Egyébként tetszett, ahogyan megfogalmaztad ezt, "kicsinyes különlegesség". Elfogok rajta gondolkozni én is.

    Hát egy pár leírást muszáj vagyok kímélni, amik a leglegek voltak, olyan csodálatos dolgokat írtál, olyan egyedi és szép gondolataid vannak mindig ;;

    "Egy olyasfajta érzést keltett mindig, valahol mélyen bennem, mintha megjelölne a lelkével, hogy sose feledhessem el az ő valóját..." - Hát legyszi, megjelolni a lelkével, hát ez mégis hogyan lehet ennyire gyönyörű?!

    "Azt mondta a némaság a legőszintébb szó, ami elhagyhatja egy ember száját." - erről még egyből az jutott eszembe, hogy az okos ember csak akkor szólal meg, amikor muszáj, feleslegesen nem. És azt, hogy ezt a két szót összekapcsoltad, hogy némaság és őszinteség... Hát remélem nem csak én vagyok ezért oda meg vissza. Egyébként valóban, néha a csend többet mond minden szónál. És amikor a csend beszél az ember helyett, abbol születnek az igazi csodák, vagy földi poklok.

    "A tisztes távolság megtartása mellett volt kitárulkozva elém érzelmeiben, lelke egyetlen darabkáját sem eltitkolva előlem." - ez meg úristen, hát annyira csodálatos :') kész vagyok. És az a tény, hogy ezt a mondatot Taekoookkal kepzelhettem el, hát ez most feldobta az egész napom.

    Köszönöm neked ezt a novellát. Imádtam 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Oh wow, tényleg ezt vártad a legjobban? :o ez nagyon jól esik most :D Oh jaj, hát nem nem nem, szó sincs arról, hogy ne szeretném őket, akkor nem írtam volna velük anno egy egész ficit azért. Nagyon közel állnak hozzám ők is, csak talán Yoonmin még közelebb, Jikookkal meg egy szinten van talán, igazából nem tudom, mindannyiukat nagyon szeretem :D Úgyhogy szó sincs arról, hogy ne imádnám Taekookot!
      Hát annak elképesztően örülök, hogy átjött minden, amit megpróbáltam belesűríteni. Egyébként hallgattam írás közben a Still With You-t, meg a My Time-ot is, meg előkerestem a lejátszási listám, amit anno a Wabi-sabihoz használtam, és azon még találtam egy rakat csodát, ami tökéletesen Taekook :D
      Oh hát nagyon örülök, hogy el tudtalak gondolkoztatni. És egyébként ezzel nem vagy egyedül, szerintem sokszor előfordul velem is, meg úgy alapból bárkivel, csak nyilván nem olyan szintén, mint itt Taehyungnál.
      Oh jajj, köszönöm a kiemeléseket, és hát annyira örülök, hogy így megragadtak ezek a kifejezések, gondolatok :D
      Egyébként pont erre gondoltam a néma őszinteséggel, hogy nem kell feleslegesen beszélni, meg hogy néha a csend többet mond bármely szónál, úgyhogy olvasol a gondolataimban xd
      Köszönöm a véleményed, meg hogy ennyire imádtad!^^

      Törlés
  6. Szia~~ ^^

    Végre valami boldogabb hangvételű történet! Ez se volt a legeslegboldogabb, de a sok borzasztó szomorú novella után mosolyt csalt az arcomra. Ezt ezúton is köszönöm! ^^

    Fuh, igazán gyönyörűen írtad le. Átéreztem dolgokat, viszont voltak idegen dolgok is. Jungkook és Taehyung kapcsolatára kezdek irigy lenni, főleg itt a sok magány után. Az elején igen pánikoltam, hogy megint olvashatok egy sad endet, de mégsem, és annyira boldog lettem emiatt, hogy az jelenleg leírhatatlan.

    Ha már szép megfogalmazásnál tartunk, akkor ki is emelnék pár mondatot, ami nagyon megfogott.

    "Egy olyasfajta érzést keltett mindig, valahol mélyen bennem, mintha megjelölne a lelkével, hogy sose feledhessem el az ő valóját..."

    "Azt mondta a némaság a legőszintébb szó, ami elhagyhatja egy ember száját."

    "Azt hiszem, abban a pillanatban értettem meg Jungkookot, mikor a kijelentésemre széles mosoly terült szét arcán, s ezzel ő vált a világom beragyogójává." - de talán ez tetszett a legjobban.

    Köszönöm, hogy olvashattam, örömmel tettem! ^^
    Kíváncsian várom, hogy a mostani körben mivel érkezel! ^^


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Jajj de örülök, hogy mosolyt csalt az arcodra, meg hogy jól esett egy kicsit boldogabb hangvételű novellát olvasnod :D
      Hát szerintem Taekookra mindenki irigy xdd de mindenestre nagyon örülök, hogy jól sikerült leírnom a kapcsolatukat, meg hogy a sok sad end után egy kicsit felvidultál. Ugyan a dal valóban elég keserédes, és nem éppen vidám, én úgy éreztem megragadom ezt a kicsit happy en szerű oldalát :D
      Oh, nagyon jól esik, hogy így megfogtak ezek a mondatok, és hogy örömmel olvastad ez a novellát!
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  7. Szia^^
    Jaj, de jó, hogy megint ilyen szívet melengető történettel rukkoltál elő!
    Ez a pánikbetegség borzalmas lehet! Szerencsére ilyenben nincs részem, de rossz volt belegondolni, mit élhetett át Taehyung. És az volt a legrosszabb, hogy félt közeledni Jungkook felé, mert azt hitte, nem fogja megérteni…
    Ezt muszáj idemásolnom, mert olyan gyönyörűen fájdalmas volt, hogy rendesen belesajdult a szívem: „és ettől mintha egy láthatatlan csomót húzna szívemre, ami egyre csak szorul és szorul, míg már a sebek képtelenek regenerálódni, így csak gyűlnek és gyűlnek folyton-folyvást.”
    Jézusom, az is nagyon tetszett, hogy mindennap némán bámulták egymást! Mindig is úgy gondoltam, hogy az a legjobb, ha a hallgatás sem kényelmetlen valaki mellett. Vannak olyan ismerőseim, akikhez kényszeresen folyamatosan beszélek, mert ha egy fél perc csend támad, úgy érzem, unalmassá válok számára, stb, de a legjobb barátaimmal egyáltalán nem érzem kínosnak, ha akár egy egész villamos út alatt nem szólunk egymáshoz, csak ülünk egymás mellett, és bámulunk ki a fejünkből:-)
    A némaság a legőszintébb szó, ami elhagyhatja egy ember száját, meg hogy Tae egy nyitott könyv, csak Jungkooknak meg kell tanulnia a nyelvet, amin íródott… Jaj, ezek olyan tökéletes gondolatok, komolyan nagyon tetszenek!
    Az „én mindig itt vagyok, hyung” kezdetű bekezdésnél kétszer van egymás után a lépve szó, de gondolom, ez csak véletlen^^
    A vége is annyira idilli lett. Amikor Jungkook a Napot nézte, Tae pedig őt. Jajjjjjjjjjj, olyan romcsiiiiiiii^^ (bocsánat, kitört belőlem a fangirlXDDDDD)
    Köszönöm szépen, megint imádtam! Várlak vissza^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Jajj de jó, hogy ilyen szívmelengetőnek érezted!
      Hát annak nagyon örülök, hogy nem volt részed pánikbetegségben, mert hát tényleg nagyon borzalmas tud lenni. És tényleg, Taehyung tökre félreértelmezte a dolgokat, de sajnos olyan nehezen jött rá erre!
      Nagyon jól esik, hogy ennyire megfogott ez a mondat ‹3
      Annyira egyetértek veled, hogy ha a hallgatás nem kényelmetlen valaki mellett, akkor tök jó a barátság/kapcsolat. Én alapjában véve nem vagyok túl beszédes, úgyhogy sokszor kerülök ilyen kellemetlen szituba xdd de persze a közeli barátaimmal sose kínos a csönd, és hát ez ilyen is kell legyen, mert néha a csönd többet mond minden szónál :)
      Nagyon örülök, hogy ezek a gondolatok is megragadtak, igazából ez szerintem annyira Taekookos, hogy muszáj volt beleírnom :D
      Jajj, hát az teljesen véletlen, nem vettem észre, de máris javítom :D
      Ez az utolsó jelent volt meg először, mikor hallgattam a dalt, és erre építettem az egész novellát, úgyhogy nagyon örülök, hogy ezt is imádtad!
      Köszönöm a véleményed, meg azt is, hogy ennyire tetszett!^^

      Törlés
  8. Halii

    Végre nem egy annyira nagyon szomorú történet ebben a fordulóban *-*
    Nagyon tetszett, ahogy az elején leírtad a nyözsgős várost. Igaz, nálunk nincs ilyen, de nagyon átérezhető volt, ahogy minden más is a novelládban.
    Úgy tudom sajnálni azokat az embereket, akiknek pánikbetegséggel kell együtt élniük. Megkeseríthető egy ember életét.
    Ez a szerelmi szál pedig annyira aranyos lett, hogy a végére megbízott benne.
    Ezt a mondatot kiemelném,mert nagyon elnyerte a tetszésem:
    "...a némaság a legőszintébb szó, ami elhagyhatja egy ember száját."

    Köszönöm, hogy olvashattam^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      örülök, hogy jó volt egy nem annyira szomorú történetet olvasni :D
      Hát azért itt pesten szokott ám nyüzsgés lenni xdd de az tény, hogy ez a taxis dolog nálunk nem annyira jellemző, mert hát a magyarok csórók xdd mindenestre örülök, hogy tetszett, ahogy leírtam :D
      Tényleg nagyon kellemetlen tud lehet, szerintem ez egy annyira rossz dolog, főleg hogy a mi generációnkban nagyon sok mindenkit érint.
      örülök, hogy a szerelmi szálat is aranyosnak tartod :D
      Jajj de jó, hogy tetszett ez a mondat ‹3
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  9. Sziaa
    Ez irtó aranyos történet volt, nagyon tetszett❤️ Örültem hogy végre nem egy szomorú véget kaptunk. Néhány vessző hiba feltűnt, de már előttem minden kis hibát leírtak, így nem érzem fontosnak hogy ismételjem őket 😅 Imádom a Taekook párost, szóval tényleg élvezet volt olvasni, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Nagyon örülök, hogy aranyosnak tartottad, és hogy nagyon tetszett ‹3 a vessző hibákat már javítottam, amiket említettek, úgyhogy remélem újakat már nem találtál xdd Örülök, hogy Taekookot is szereted, és hogy élvezetes volt olvasni a novellám.
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  10. Szia!
    Ahogy megfogalmaztad a pánikbetegség érzését, az számomra teljesen átjött, tekintve, hogy ezzel élek jó pár éve és bár minden embernél kissé másabb tünetekben jön ez elő, mégis éreztem azt, amit ezekben az állapotokban szoktam.
    Eleinte nem értettem pontosan, mire megy ki a játék, azt hittem van valami furcsasága Tae-nek - azon kívül, amivel itt is rendelkezett -, de végül rájöttem, mire megy ki a játék.
    Elég sokunk gondolja magáról azt, hogy ő a fekete bárány és hogy teljesen megérthetetlen a személyisége, a valója a társadalom számára, nincs senki, aki melléférkőzhetne, aki átsegíthetné ezen az időszakon vagy pont azt nem gondolnánk, hogy létezik olyan, aki tényleg megért minket. És örülök, hogy a történetben sikeresen megugrotta ezt az állapotot, ezt az akadályt és nem rekedt meg ezen a ponton.
    Romantikus volt, a sajátos módján elvont és szórakoztató, úgyhogy köszönöm, hogy olvashattam és kíváncsian várom a következő történetedet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát örülök, hogy sikerült valóságosan leírnom, valószínűleg azért, mert én is pár éve ebben szenvedek, azt pedig nagyon sajnálom, hogy te is ezzel élsz együtt :(
      Örülök, hogy tisztázódott benned a végén minden. És hát valóban sokszor egy tök egyszerű helyzetben úgy érezzük, hogy a miénk a világ legnagyobb problémája, és senki nem értheti meg, de hát ez általában nem így van :D
      Nagyon jól esik, hogy tetszett, hogy egy kicsit elvont volt és szórakoztatott is!
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  11. Sziaaaa!

    Először bocsánat, hogy csak most értem ide hozzád, rip my lusta ass TT

    Amúgy már rég elolvastam a novellád, csak pont az orvosra vártam aztán nem tudtam kommentelni és most vettem rá magam azóta xD

    Nagyon tetszett, hogy leírtad a pánikbetegséget, mert nem voltált annyira konkrét, meg nem azokat az általánosságban használt dolgokat irtad, ezen felül tényleg hosszan is írtál róla, úgyhogy tetszett. Meg az is, hogy utána Kook jelenléte segített neki.

    Tetszett, hogy Tae milyen komoly és erős kérdéseket vetett fel Kooknak, aki pedig mindegyiket olyan könnyűszerrel vette és hárította, hogy hűha!

    A kedvencem, amikor írtad, hogy Tae egy nyitott könyv, Kooknak csak meg kell tanulnia a nyelvet amin íródott :D Mikor igazából Kook már rég kiolvasta minden lapját :3 Egyébként itt a 5 fingers jutott eszembe, ez olyan ottani Yoongis mély gondolat volt TT

    Úgyhogy nekem nagyon tetszett! Elgondolkodtató volt, hogy tényleg a saját gondolataink és meggyőződésünk miatt mennyire nem tudjuk észrevenni néha a dolgokat... Meg hogy emiatt mennyi mindent eltudunk veszíteni, hogyha nem vesszük észre időben, vagy nem elég kitartó a másik személy.
    Szerencsére itt Kook nem adta fel Taet :3

    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát a lényeg, hogy ideértél, még ha a lustaság nagy úr is xdd
      Hát annak örülök, hogy annak ellenére, hogy régen olvastad, emlékszel még rá. És hát igen, próbáltam nem úgy leírni, ahogy megszokott, egy kicsit új szemszögből megközelíteni a pánikrohamot :D
      Oh, tényleg ilyen jók voltak a párbeszédek? :D Örülök, hogy tetszett a komolysága, meg hogy hogy egymásra tudtak hangolódni.
      Oh hát nagyon örülök, hogy ez neked is tetszett, ezt annyian kiemeltétek :D És hát a 5 fingers, nekem most meg se fordult a fejemben xdd de lehet igazad van, úgy látszik Taekook meg Yoonmin hasonlóan mély gondolatokat hoznak ki belőlem :D
      Hát nagyon jó olvasni, hogy elgondolkodtatott! És hát igen, igazából a szeretet egy döntés, és itt szerencsére Kook Tae mellett döntött :D
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés
  12. Hello hello!
    Ég az arcom, hogy most értem ide, de jobb később, mint soha! ^^
    A szóhasználat nálam ütött, szépen bántál velük. Könnyen indult a sztori, simán bele tudtam magam képzelni a jelenetbe, még ha csak egy elillanó porszem is lettem volna.
    Tae és Kook párbeszéde tiszta és őszinte volt, még talán aranyosnak is nevezhetném.
    Amikor Kook nyitott könyvnek gondolja Taehyungot; azzal azonosulni tudtam. Én is hiába gondolom, hogy mindenkit ismerek, sajna sokszor esem pofára...:D
    Amikor Tae ecseteli, hogy bele unt a mókuskerékbe, együtt tudtam vele érezni. Lassan nekem is ugyanazt az utat kell bejárnom nap, mint nap, jöhetne az én életembe is egy Jungkook, aki maradásra bír és úszik velem a boldogság felé:(
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Hát nyugi xdd, a lényeg hogy ideértél :D
      Nagyon jól esik, hogy tetszett a szóhasználatom, meg hogy könnyen bele tudtad magad képzelni a jelenetbe.
      Hát nagyon örülök, hogy átjött az a tisztaság és őszinteség, amit ábrázolni szerettem volna velük :D
      Hát annyira örülök tényleg, hogy ennyire megfogott titeket ez a mondat, tényleg szinte mindenki kiemelte, nagyon jól esik nekem^^ És hát igen, sajnos sokszor megesik velünk, hogy ilyen helyzetbe pofára esünk, mert hát nem nehéz félreismerni egy embert.
      Hát egy kicsit sajnálom, hogy hasonló dolgokat élsz át, mint itt Tae, de annak nagyon örülök, hogy tudtál vele azonosulni. Egy ilyen pedig, hát mindenkinek jól jönne xdd
      Köszönöm a véleményed!^^

      Törlés